Зат есімнің сұрақтарын ата
Сабақтың тақырыбы: Жалқы есім және жалпы есім.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Жалқы және жалпы есім туралы түсінік бере отырып, жаттығулар орындау арқылы, сөйлем ішінен оларды таба білуге үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Бірлікке, ұйымшылдыққа, бірін - бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, ребус, сөзжұмбақ.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, көркем сөз оқу, топтастыру, тірек сызба, Венн диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу өнері.
Сабақ барысы:
I. Қызығушылықты ояту.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
376 - жаттығу. Сөздерді оқып, кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі бөлек
жаз.
кім?----------------- не?
ата ----------------- кірпіш, тауық
апа ----------------- шыны, кептер
ағатай ------------- сағат
інішек ------------- қанат
3. Өткенге шолу
Сиқырлы кестедегі сұрақтың жауабын табыңдар.
- Зат есім дегеніміз не?
- Зат есімнің сұрақтарын ата.
- Зат есімге мысалдар келтір.
ІІ. Мағынаны тану
1. Суретпен жұмыс:
- Суретке қара олардың астындағы сөздерді оқы.
- Сөздердің бірі кіші әріптен, екіншісі үлкен әріптен басталып жащылу себебі неде деп ойлайсың?
2. Тірек - сызба арқылы
Зат есім
жалқы
жалпы
1. Суреттермен жұмыс
2. Сұрақ - жауап
3. Ережені түсіндіру жұмысы.
2. Дәптермен жұмыс.
Көркем жазу сәті: Ж ж әрпі.
3. Оқулықпен жұмыс
4. Еркін жазу стратегиясы.
392 - жаттығу. Жаңылтпаштарды бірнеше рет оқып, жатқа айт. Кісі аты мен жер атын тап.
Арман атай,
Аралағаны - Тарбағатай.
Арман атай атын
Тарбағатайда тағала алмай,
Айғайды салған атай.
5. Өзіндік жұмыс
393 - жаттығу. Мына жалқы есімдерді қатыстырып сөйлемдер құрап жаз.
Сырым, Тайбурыл, Ертіс, Бөрібасар.
6. Сергіту сәті
Шапалақтап қолыңды,
Жай - жай
Міне былай, міне былай,
Жай - жай
Шапалақтап қолыңды,
Тез - тез
Міне былай, міне былай,
Тез - тез - тез....
7. "Топтастыру" стратегиясы
395 - жаттығу. Берілген сөздердің ішінен жалқы есімдерді бір бөлек және жалпы есімдерді бір бөлек теріп жаз.
Жалқы Жалпы
8. Көру диктанты
Ақсу, Көксу, Сарысу,
Бұл - сумен түстеп танысу.
Ырғыз, Торғай, Аягөз,
Сай - саланың бәрі су.
Есіліп Есіл ағады,
Жайылып Жайық барады.
Сылаң қақса Сыр сұлу,
Шу шулап атой салады.
9. Шығармашылық жұмыс.
396 - жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
(Алматы)
ІІІ. Ой толғаныс
1. Венн диаграммасы
2. Сұрақ - жауап:
- Жалқы есім дегеніміз не?
- Жалпы есім дегеніміз не?
- Мысал келтіру.
3. Үйге тапсырма
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық.
397 - жаттығу. Жалқы есімдерді бір бағанға, жалпы есімдерді екінші бағанға бөліп жазу.
4. Бағалау. (Оқушылардың берген жауаптарына қарай бағалау)
Сын есім түсінігі
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Сын есімді оқытуда ата дәстүр мен әдептілікті дарыту жолдары
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту мәселесінің зерттелуі
Сын есімді оқыту барысында ұлт жандылыққа тәрбиелеудің әдіс-тәсілдері
Оқушылар білімін бағалаудың жаңаша формалары
Бастауыш сыныптарда оқушыларды грамматикалық талдауға үйрету
Қазақ тілі сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру арқылы білім сапасын көтеру
Бастауыш сыныпта грамматиканы оқыту
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау