Балаларға экологиялық білім беру мәселесі бойынша әдістемелік жұмыстың перспективалық жоспары
Солтүстік Қазақстан облысы,
Ақжар ауданы,
Балдырған балалар бөбек бақшасы
МДМ экологиялық білім жүйесіндегі әдістемелік жұмыс
Бұл жұмысты әдіскер Хасенова Айжан Лұқманқызы тәрбиешілердің экологиялық сауаттылығын жетілдіру мақсатымен құрды. Мұнда тәрбиешілермен жасаған жұмыстарының түрлерін жазып, әр түрін (диагностикалық карта, теориялық кеңес, жобалық семинар, педкеңес) ашып көрсетті.
Пікір жазған: Аудандық білім, дене шынықтыру және спорт бөлімінің әдіскері А. Е. Бастыбаева
Кіріспе.
Табиғат біздің ортақ үйіміз. Табиғатқа деген сыйды жоғалту адамзаттың адамгершілік құндылықтарын жоғалтуға әкеліп соқтырады. Қазіргі уақыттағы әлемдегі экологиялық жағдай адам көзқарасының өзгеруін талап етеді. Өсіп келе жатқан ұрпаққа жаңа экологиялық сезім қалыптастырылуы керек деп санаймын. Келешекте балалар кім болса да, олар қоршаған ортада рөлдерін біліп, табиғат заңдылықтары бойынша өз түсініктері болуы керек. Экологиялық тәрбие және білім беру - қазіргі таңда айқын бағыттардың бірі. Жас ұрпақтың жеке тұлға болып қалыптасуына ізгілік, ғылымилық, жүйелілік ұстанымдарына негізделген үздіксіз экологиялық білім беру жүйесін құру, оның тәрбиелік мүмкіндіктерін саралау өзекті мәселелердің бірі болып саналады.
МДМ әдістемелік жұмыс - ол педагогикалық үздіксіз білім беру жүйесінің ең маңызды бөлігі.
Тәрбиеші - педагогикалық үрдістің ең басты тұлғасы және экологиялық тәрбие берудегі шешуші фактор болып табылады. Ол экологиялық ақпараттар және арнайы материалдармен кең көлемде таныс болуы тиіс, сонымен қатар балаларды тәрбиелеу тәсілдерін қолдана білуі керек. Балабақшада білім беру үрдісін экологияндыру үшін, барлық педагогтар оның қажеттілігін және өздерінің жауапкершілігін, баланың сәби кезінен экологиялық мәдениеттілік пен экологиялық санасын тәрбиелеудің маңызын сезіну керек.
Мектепке дейінгі педагогтардың экологиялық білім беру құрылымында үш аспектіні белгілеуге болады:
1. Экологиялық мәселені және мәселенің себебін түсіну, жаңа құндылықтар туралы түсініктерін қалыптастыру, қоршаған ортаны сақтау және жақсарту жұмыстарына қатысу.
2. Кәсіби деңгейін дамыту (педагогикалық шеберлік, шығармашылық қабілеттілігі, мектепке дейінгі жастағы балаларға экологиялық білім беруге дайындығы ).
3. Балалармен экологиялық бағыттағы іс - әрекет түрлері кезінде нақты нәтижелерге қол жеткізу тәрбиеші - ұстаздың кәсіби шеберлігі және жұмыс кезінде тиімді әдіс - тәсілдерді игеруі.
Балаларға экологиялық білім беру мәселесі бойынша әдістемелік жұмыстың перспективалық жоспары.
Мақсаты: Балабақшадағы білімдік жағдайды сараптау; педагогтардың балаларға экологиялық білім беру дайындығының диагностикасы; әдістемелік әдебиетпен таныстыру; экологиялық білім жүйесіндегі жаңа әдіс - тәсілдерді зерттеу.
Мектеп жұмысын жоспарлау
Жаңа стандарт саласында оқу-тәрбие үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру
Мектепке дейінгі мекемені басқару пәнінің ОҚУ БАҒДАРЛАСЫ
Балабақшадағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы әдіскердің рөлі
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Мектеп жұмысының жылдық жоспарының мазмұны
Инклюзив жағдайындағы адаптивті білім беру ортасы
Тәрбие жұмыстарының негізгі формалары
Мектептанудың негізгі мәселелері
Негізгі міндеттер
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Балқаштың экологиялық ахуалы
Баланың мектепке келу мәселесі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Ландшафттың экологиялық қасиеттері
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары