Екі өрнектің квадраттарының айырымы олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең
М. Әуезов атындағы орта мектеп
Математика пәнінің мұғалімі
Файзрахманова Ардақ Кизатулловна
Алгебра 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасын көбейту тақырыбына есептер шығару
Білімділік: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын пайдаланып, ол формуланы өрнектерді ықшамдауда қолдана білу бейімділігін қалыптастыру, өрнекті ықшамдауды тиянақтау, тақырып бойынша алған білімдерін тереңдете түсу.
Дамытушылық: Көпмүшелерді көбейткіштерге көрсетілген формулаларды кері тәртіпке қолдана білу қабілетін қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық ізденісін, ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету;
Тәрбиелік: Есеп шешімін іздеу, қиындықты жеңе білуге шапшаңдылыққа, ізденімпаздылыққа, тиянақтылыққа, алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Қайталау, жинақтау, есептер шығару
Сабақтың әдісі: Топтық, жеке жұмыстар, ойын, шығармашылық.
Сабақтың түрі: қайталау, пысықтау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, парақшалар
Сабақ құрлымы:
I. Үйымдастыру
II. Үй жұмысын тексеру.
III. Математикалық диктант
IV. Тест
V. Ой ойласаң – кең ойла, алды - артын тең ойла.(топтық жұмыс). Түймедақ гүлі
VI. Сурет құрастыру
VII. Сергіту сәті
VIII. Оқулықпен жұмыс
IX. Оқушылардың білімін бағалау. Үйге тапсырма
X. Қорытындылау
Сабақ барысы:
І. Мотивациялық кезең: оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталандыру
Мұғалім:
Балалар, орнымызда шеңбер бойымен тұра қалайық! Қараңдаршы, біздің әрқайсысымыздың шеңберіміз қандай керемет! Ол жай шеңбер емес, оның сиқыры бар. Әрбір оқушы өз алдында жатқан әр түрлі түстегі ститкерлердің арттарына қарасаңдар бір құпия табасыңдар.
Егер күлкі бейнеленсе - онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз, алақан бейнеленсе - қолымызды қысып амандасайық, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесейік, жүрек бейнеленсе - құшақтасайық!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден – деп бүгінгі ашық сабағымызды осындай көтеріңкі көңіл - күймен бастайық.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№163. Теңдеуді шешіңдер
1. - 1 3; 1 3
2. - 2; 2
3. - 7 4; 7 4
4. - 5 8; 5 8
ІІІ. Математикалық диктант
1. Екі өрнектің квадраттарының айырымы олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Модулы бар теңдеулерді шешу әдістері және теңдеулер жүйесін шешу
Натурал сандар туралы
Модуль ішінде айнымалысы бар теңдеулер
Сауаттылықты қалыптастыруда оқулық мәтіндерінің рөлі
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат теңдеуді шешудің әдістері
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістері
Талдау мектеп оқулықтары және материалдар ҰБТ осы тақырып бойынша Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Математикадан өз бетінше оқып-үйрену тиімділігінжақсартуда оқулық элементті пайдалану
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы