Төртбұрыштың бұрышы нешеу

Бастауыш сынып мұғалімі: Исина А. Е.

Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көпбұрышты салу
Мақсаты: Оқушыларға еркін өлшеммен көпбұрыш сызуды, екі таңбалы сандарды оқу, ұзындықтармен амалдар жүргізу машықтарын жетілдіру. Логикалық ойлауын, танымдық қабілеттерін дамыта түсу. Ұжымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Үш таңбалы сандарға орындалатын амалдарды ажыратып, анықтамаларды меңгереді тапсырмаларға есептер шығаруда пайдаланады
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта оқулық, геометриялық фигуралар, тапсырма жазылған парақшалар, слайд, фишкалар.
Әдіс тәсілдер: деңгейлік оқыту, сұрақ - жауап(блиц - турнир), ойын.

Сабақ кезеңдері
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Математика -
Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл, - дей отырып бүгінгі математика сабағында тағы да бұл ғылымның қыр - сырына қанық боламыз. Сабаққа әзірлігімізді тексерейік. Ал егер дайын болсақ сабағымызды бастайық. Бүгінгі сабақ – сайыс сабақ түрінде өтеді. Алдымен ойын ойнасақ, қалай қарайсыңдар?

Түсіну
Үшбұрыш тобына:
- Үшбұрыштың бұрышы нешеу?
- Қабырғасы нешеу?
- Төбесі нешеу?
- Периметрін табуға бола ма?
- Екі бірдей үшбұрыштан қандай фигура шығады?
Төртбұрыш тобына:
- Төртбұрыштың бұрышы нешеу?
- Қабырғасы нешеу?
- Төбесі нешеу?- Периметрін қалай табар едіңдер?
- Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп алса, неше бұрышы қалар еді?
Шаршы тобына:
- Шаршының бұрышы нешеу?
- Қабырғасы нешеу?
- Төбесі нешеу?-
- Шаршының қабырғалары қандай болады?
- Шаршының ең жақын тегі қай фигура? ТІК ТӨРТБҰРЫШ

Қолдану
Балалар, жаңа айтылған фигураларды тағы қалай атауға болады?
Көпбұрыш туралы не білеміз?
Көпбұрыш – кез - келген тұйық сынық сызық. Сынық сызықтың әр бөлігі – қабырға, әр ұшы - төбесі болады. Көпбұрыштың барлық қабырғасының қосындысы оның периметрі болады. Олай болса, бүгінгі сабақта еркін өлшеммен көпбұрыш сызуға жаттығамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Көпбұрыш сызу . Сондай - ақ, екі амалды есептер шығаруды пысықтаймыз, көпбұрыштың периметрін есептеп табу, түрлі шығармашылық тапсырмалар орындау арқылы білімімізді дамытатын боламыз. Топпен жұмыс жасауға жаттығатын боласыңдар.
Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың Спираль әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам.

Сергіту сәті
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Талдау
1 - тапсырма. Кез келген көпбұрыш сыз. Оны ата және неліктен бұлай аталатынын түсіндір. Периметрін жазып көрсет.
2 - тапсырма. Машина құрастыру үшін қандай фигураларды қолданар едің? Геометриялық фигураларды пайдаланып машина құрастыр.
3 - тапсырма. Төртбұрыш және бесбұрыш сыз. Олардың бұрыштары қандай?
ІІ деңгей тапсырмалары: 1. Оқулықпен жұмыс. 4 - есеп.
Есептің шартын, сұрағын оқу, шешуін табу. Қысқаша жазу.
Салынғаны – 6 (қ)
Салынбағаны – 5 (қ)? қабат
6+5=11
Ж: барлығы 11 қабат
ІІ күні – 14 (о)
ІІІ күні – 20 (о) 59 отбасы
І күні -?
59 - (14+20) =25
Ж: 25 отбасы
Қаланғаны – 10 (қ)
Қаланбағаны – 5 (қ)? қабат
10+5=15
Ж: барлығы 15 қабат

Жинақтау
1. Тік төртбұрыштардың нөмірлерін теріп жаз. Тік төртбұрыштың қасиетін айт.
2. Логикалық тапсырма. Суретте неше үшбұрыш және төртбұрыш бар?
3. Математикалық өлең есеп шешу.
Бағалау
Әр топқа бағалау парақтарын тарату
Рефлексия
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.



Ұқсас жұмыстар

Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Геометриялық фигураны қарастыру
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемемелері
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Жүз көлеміндегі сандарды қосу және азайту машықтарын қалыптастыру әдістемесі
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Дәрігер бөлмесі мен ауыз қуысы гигиенасының бұрышының ұйымдастырылуы.
Электр тоғының зақымдаушы факторлары нешеу
Қазақ тіліне тән дыбыстар нешеу
Солтүстік - батыс бұрышы әдісі бойынша тасымалдаудың тірек нүктесін құру керек
Химиялық қарудың әсер түрлері нешеу
ABC үшбұрышының ауданын есепте
Жарық сәулесінің шағылу бұрышы
Мал қораларында рұқсат етілген құлау бұрышының мөлшері
Бұрышы және осы бұрышынан қабырғаларына түсірілген биіктігі бойынша үшбұрыш салыңдар
Есептің шешуін тексеру тәсілдері нешеу