Адамгершілік құндылықтар
Адамгершілік құндылықтар.
Мақсаты: Адамгершілік құндылықтарды бойына жинақтаған, өзіндік көзқарасы бар ұрпақ тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мағзом Сүндетовтың Қасқалдақ әңгімесі. Нақыл сөздер.
Мұхаммед пайғамбардың хадистері. Адамгершілік туралы оқушы шығармалары, өлеңдер, салған суреттері. Интерактивті тақта. Слайд.
Сынып сағатының түрі: конференция сабақ Кітап оқушылар конференциясы
Сынып сағатының әдісі: баяндау, пікірлесу, талдау.
Сынып сағатының барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. М. Сүндетовтың Қасқалдақ әңгімесінен адамгершілік
құндылықтар туралы баяндау. 1986 жылғы желтоқсан оқиғасымен
байланыстыру
3. Адамгершілік балалар көзімен... (шығармашылық тапсырмамен жұмыс)
4. Мұхаммед пайғамбар хадистеріндегі адамгершілік құндылықтар туралы.
5. Қорытынды:
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары туралы пікірлерін тыңдау
І - бөлім.
М. Сүндетовтың Қасқалдақ әңгімесінің мазмұнын айту.
Оқушылармен пікірлесу арқылы әңгімеден адамгершілік қасиеттерді табу, талдау.
Слайдта көрсетілген жетекші сұрақтар:
1) Қасқалдақ әңгімесінде не туралы айтылған?
2) Ана - қасқалдақтың балапандарына деген сүйіспеншілігі, мейірім, қамқорлығы, өнегесі
әңгіменің қай жерлерінен көруге болады?
3) Балапандардың қылықтарына қарап біз не аңғарамыз? Ақ мойын балапан несімен
ерекшелінеді?
4) Отты таяғы барлар кімдер? Сендердің ойларыңызша қара мұртты қандай адам,
аңсары Бектас ше?
5) Әңгімеде қандай адамгершілік құндылықтар келтірілген?
Әңгімеде кездескен адамгершілік қасиеттерді слайдтан көрсетіп мағынасын түсіну
(Сабырлық, қанағатшылдық, мейірімділік, қамқорлық, имандылық, парасаттылық, сүйіспеншілік, рақымшылық, еңбекқорлық т. б.
Мұғалім сөзі:
Қасқалдақ әңгімесін 1986 жылғы желтоқсан оқиғасымен байланыстыру.
Қасқалдақтың қанындай деген халық сөзінің төркіні кең. Қазақ қимас нәрсесін қасқалдақтың қанына теңеген. Қасқалдақ кішкентай сұр құс. Өзі кішілігіне қарамастан азат өмірге құштар.
ІІ - Бөлім.
Адамгершілік балалар көзімен...
1. Оқушы шығармасы
2. Өлеңдер оқу.
3. Сурет салу.
ІІІ - Бөлім
Мұхаммед хадистерінде адамгершілік құндылықтар туралы.
83, 44, 142 хадистерді слайдта көрсетіп, оқу.
83 - хадис
- Қолыңнан келсе адамдарға жақсылық етіп, іштей қуаныш ет. Жаман ісіне қайғырып, алладан қайырымдылық сұра. Бұл имандылық белгісі.
44 - хадис
- Алла – тағала еңбек еткендерді, егін егіп, бау - бақша өсіргендерді жақсы көреді. Оны адамға еткен ізгілік деп есептейді.
142 - хадис
- Өзіңе кездескен жасы үлкендерге сәлем беріп амандас. Оны тану - танымау шарт емес. Ол достықты арттырады. Әрі адамдығыңды анықтайды. Адамдардың айуаннан айырмашылығы осында.
Ислам діні және басқада дүние жүзінде өмір сүретін діндерде адамгершілік құндылықты уағыздайды. Адамдық, имандылыққа қарсы экстеремизмге жол жоқ дей отырып, оқушыларды салауатты өмірге шақыру.
ІҮ – бөлім
Қорытынды:
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары туралы пікірлерін тыңдау
Құндылықтар туралы түсінік
Жастардың бойында рухани әлеуметтік құндылықтар қалыптастыру деңгейін диагностикалау
Философиялық құндылықтар мен идеалдар
Құндылық ұғымы
Оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтарын қазақтың ұлттық мұралары негізнде қалыптастыру.
Адамгершілік құндылықтарды тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық негіздері
Этика. Құндылықтар философиясы туралы
Сыныптан тыс жұмыстарда жеткіншектердің адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың педагогикалық шарттары
«Өзін-өзі тану» курсын оқыту барысында оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негіздері
Білім беру үрдісінде оқушыларда адамгершілік құндылықтарды қалыптастырудың қазіргі жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Адамгершілік тәрбиесіндегі өзекті мәселелер.
Исламның жан-жақты құндылықтары
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАҒЫТТАП ОҚЫТУ
Шешендік сөздердегі адамгершілік тағылымы
Қазақ халқының мәдени құндылықтары және өнері
Адамгершілік тәрбиесінің негіздері
Ұлттық және рухани құндылықтарымыз, ұлттық бірлік және ұлттық мақсаттарымыз елдің тұтастығын нығайтушы рухани күш
Адамгершілік болмай, Әділдік болмас