Демонстрациялық материалмен жұмыс
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Біздің ойыншығымыз
Мақсаты: Білімділік: Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап айтуға үйрету.
Дамытушылық: Жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше түрде айтуға жаттықтыру. Тәрбиелік: Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Демонстрациялық материал (күшік, мысық, лақ, қозылардың суреттері).
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: қозылар, күшіктер.
Билингвальды компонент: қозы - ягненок, күшік - щенок.
Педагогтің іс – әрекеті
Шаттық шеңбері.
Амансың ба, алтын Күн!
Амансың ба, Жер - ана!
Амансың ба, достарым!
Сендерді көрсем қуанам.
Демонстрациялық материалмен жұмыс.
- Балалар, сендерді ата - әжелерің, ана - әкелерің ботақаным, қошақаным, құлыным деп еркелетеді ма?
- Сендерді үлкендердің жақсы көретіні соншалық, төрт түлік малдың төлдерінің аттарымен еркелетеді екен.
- Балалар қандай үй жануарларын білесіңдер?
- Олардың төлі қалай аталады?
- Бірнеше қозыны қалай атаймыз?
- Бірнеше күшікті ше?
Үй жануарларының суретін бояу.
Билингвальды компонент: қозы – ягненок, күшік - щенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым,
Құлдырайды, шабады.
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады.
Не қалай дыбыстайды дидактикалық ойыны.
Шарты: үлестірмелі суреттерді пайдалана отырып, жануарлардың қалай дыбыстайтынын қайталайды.
Педагог жануарлардың суретін көрсетеді.
- Бұл не?
- Сиырдың төлі қалай аталады? Ол қалай дыбыстайды?
- Мынау не?
- Қой төлін қалай атаймыз?
- Қой мен қошақан қалай дыбыстайды?
Жеке жұмысты қажет ететін балалармен үй жануарлары және оның төлдерін атап, қалай дыбыстайтынын сұрау.
Оқытудың көрнекілік принциптері
Бірінші сыныпта он көлеміндегі сандарды оқыту
Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математика түсініктерін оқыту
Теріс емес бүтін сандарды және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктер
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Көрнекі құралдарды көрсету
Алғашқы ондық сандарын оқыту
САНДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тәжірибелерді демонстрациялау техникасы (химия пәні)
Физикалық оқу эксперименттің түрлері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық