Тақтада суреттер
Тақырыбы: 1 - 5 сандары.
Мақсаты: 5 - ке дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 1 цифрының баспаша жазылуымен таныстыру.
Құралдыр: әліппе - дәптері, суреттер, сандар.
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Оқу іс - әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Ынталандыру. Сезімді ояту
Амандасу.
- Амансың ба, алтын күн,
- Амансың ба, көк аспан,
- Амансың ба, қонақтар. Балалар, бір - бірінің қолдарын ұстап, шеңбер бойымен тұрады.
- Аспанымыз ашық болсын!
- Көк туымыз биік болсын!
- Әке - шешеміз аман болсын!
- Деніміз сау болсын!
деген тілектер тілейді.
Ұйымдастыру кезеңі
Бүгін бізге Бауырсақ ертегісіндегі кейіпкерлер қонаққа келіпті. Ертегіні есімізге түсірейікші.
- Ата мен әжеге бауырсақ пісіруге көмектесейік. Ол үшін Әліппе - дәптердегі тапсырманы орындау.
№1.
Суретте толық боялмаған көрініс берілген.
- Заттың қайсысы және нешеуі боялмағанын санаймыз.
Дұрыс, міне, біз де тапсырманы орындадық, бауырсақ та дайын болды.
Бауырсақты суытуға қояйық та келесі тапсырманы орындайық.
Әр сурет нешеуден?
1 күн, 2 түйе, 3 тау, 4 гүл, 5құс.
- Құс түйеден көп, тау гүлден кем, т. б....
- Мәсаған, балалар, бауырсақ
бізден де, әже де, ата – дан да қашып кетіпті.
Бауырсақты іздеп табу үшін келесі тапсырманы орындайық
№2.
Әр топтағы артық затты сыз.
- Суретте заттың қайсысы бірден?
- Екіден?
- Үштен?
- Бұл заттарды қандай топтарға бөлуге болады?
- Топтарды бір сөзбен ата?
- Бауырсақ қай аңмен кездесуші еді?
- Қоянмен.
- Қоянның тапсырмасы.
Ауызша жұмыс.
Тақтада суреттер: 5 алма және 4 алмұрт.
Жемістерді салыстыру.
Ары қарай ертегімізді жалғастырайық. Бауырсақты
қоян босатып жібереді.
Ол домалап келе жатып қасқырға жолығады.
Қасқырдың тапсырмасы.
№3. жапсырмалау.
- Біз қоян мен қасқырдың тапсырмасын орындаймыз деп шаршап қалыппыз, демалып алайық.
Сергіту сәті
1, 2, 3 қарлығаш боп ұш
4, 5, 6 қарлығаш боп қалқы
7, 8, 9, 10 қарлығаш боп қон.
Бауырсақ домалап келе жатып аюға кездеседі. Біз аюдың тапсырмасын орындасақ, аю бауырсақты босатып жібереді аю нені жақсы көреді?
- Балды жақсы көреді.
Мынау аюдың бал салатын ыдысы, соның ішінде бізге берілген тапсырмасы бар
№4
Бірліктерді тауып, бастыр.
Торкөзге үзік сызықпен берілген 1 цифрларын жүргізіп шық.
Бауырсақ домалап келе жатып ең соңында түлкіге жолығады.
Түлкі қандай аң?
- Түлкі бауырсақты жеп қоймас үшін оның да тапсырмасын орындайық.
Түлкінің тапсырмасы Түсіп қалған санды табу.
1.. 3.. 5.
- Балалар, біз түлкінің де тапсырмасын жақсы орындадық.
Енді айтыңдаршы, бүгін біз нешеге дейін санап үйрендік?
Балалар дәптерлерін ашып, тапсырманы орындайды.
Суретті бояйды.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды.
Құрал - саймандар, ойыншықтар.
Ауызша есепке бәрі қатысады.
Тапсырманы орындайды.
Сергіту сәтін қимылмен жасайды.
Жай қарындашпен тапсырманы орындайды.
- Түлкі қу аң.
1. 2. 3. 4. 5.
Біз бүгін беске дейін санап үйрендік.
Оқу іс - әрекетін қорыту.
Балалардың тапсырмаларын тексереді, дұрыс, ұқыпты орындаған балаларды мадақтау
Аяқталған тапсырмаларын көрсетеді.
Күтілетін нәтиже:
1. Балалар 5 - ке дейінгі реттікті санайды.
2. Цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйренеді.
3. 1 цифрының баспаша жазылуымен танысады.
Интерактивті тақтаның мүмкіншіліктері
Биология сабағында жаңа информациялық технологиялық құралдарды қолдану
Corel draw графикалық редакторы
Құжатты ашу
Activ studio жалпы мағлұмат
Кенелер және ауылшаруашылық зиянкестер тақырбын оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын техникалық құралдар арқылы оқытудың тиімділігі
Түзу салу құралдары
Балаларға қазақ тілін үйретуде сөйлеу қабілетін дамыту және жаңа технологияны енгізу
Бастауышты бітірген оқушы
Оқушылардың салған Отбасы суреттері
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
Мата қыртысының суреттері
Қазақстандық батырлардың суреттері
Балаларға геометриялық пішіндер орналасқан суреттерді тарату
Балалар тақтадағы суретпен жұмыс
Ұлы тұлғалармен батырлар бейнелеу өнерінде тақырыбына салынған суреттерін тексеру
Интерактивті тақтада - Темір қақпа
Бунақденелілердің суреттерін салу
Жолақша суреттері арқылы ұзын жолақша, қысқа жолақша екенін түсіндіру