Өлеңнің атауын түсіну
Ш.Құдайбердиев Адамдық борышың 6-сынып
Жалпы мақсат: Өлеңнің мазмұны мен негізгі ойынын түсінулері тиіс
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: - Өлеңнің мазмұны мен құрылысына талдайды.
- Борыш сөзінің мазмұнын талдай отырып түсінеді
Сілтеме: Қазақ әдебиеті 6-сынып
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Интербелсенді тақтадан бейнежазбаны көре отыра, биді қайталайды.
Ұйымдастыру кезеңі
1.Санау арқылы үш топқа бөлу Жұпсан-тақ сан
2. Топ басшысын сайлау, бағалау парақшаларын тарату
Білу
Үй жұмысын тексеру
Абай Отыз бірінші қара сөз
Түсіну Жаңа сабақ
1.Өлеңді өздері оқиды
2. Өлеңнің құрылысына талдайды
Авторы-
Негізгі тақырыбы-
Идеясы-
Жанры-
Шумақ-
Тармақ-
Бунақ-
Буын-
Ұйқас-
Қолдану
Алған білімін қолдану.
Өлеңнің атауын түсіну.
Өлең неге Адамдық борыш деп аталған? Өздеріңде борыш бар ма?
Талдау
Өлеңде айтылған ойды Абай өлеңдерімен байланыстыра талдау
Тақырыбы, айтар ойы жағынан Шәкәрімнің Адамдық борышың өлеңі Абайдың сендер білетін қай өлеңдеріне ұқсайды? ( Әсемпаз болма әрнеге , Ғылым таппай мақтанба өлеңдеріне)
Кесте арқылы талдап көрсетеді
Мустафина Гулсум Зияшевна,
І санатты қазақ тілі мен
әдебиеті пәндерінің мұғалімі.
Көкшетау қаласы
№4 орта мектебі КММ
Орта мектепте лирикалық шығарманы оқыту
«Ырқ бітіг» кітабы – көне түркілердің даналық мұрасы
Әдеби үдеріс (процесс), әдеби әдіс, бағыттар мен көркемдік тәжірибелер
Ш.Құдайбердиев лирикасы тілінің лексика-фразеологиялық ерекшеліктерін, кейбір аффикстердің қызметін, бейнелегіш амал-тәсілдерін анықтау және талдау жасау
Мағжан Жұмабаевтың шығармашылығы, Түркістан өлеңі
Өлең бунақтарының таңдамалы және талғамалы орындары (А.Байтұрсыновтың "Әдебиет танытқыш" еңбегінің "Өлең ағындары" тарауы негізінде)
ФАРИЗА ОҢҒАРСЫНОВА ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ЖАЛҒЫЗДЫҚ САРЫНЫ
М. Жұмабаев
Ақ және қара түр - түс атауларының тұлғалық дамуы
Ағылшын тілінде ертегі үйретудегі әдістер
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Иә, туған жердің қадір - қасиетін түсіну үшін данышпан болудың қажеті жоқ
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
ӨЛЕҢНІҢ ҚАРА БАУЫР ҚАСҚАЛДАҒЫ
Мәтіннің атауын
Баяндаған материалды түсіну
Өзара қабылдау және түсіну тренингі
Өлеңнің соңы
Орта ғасырда саясатты түсiнудегi басым көзқарас
Түсіну деңгейі