Машаны жақсы көретін оқушылар

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгоритмін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау; ұжымның өзін - өзі ұйымдастырудағы синергетикалық ұстанымын сақтау.
Сабақтың міндеттері:
1. Жазбаша қосу және азайтуға байланысты тапсырмалар орындау;
2, Ой - өрісін, логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту; жылдам топтық дағдыны және үлкен топтарда жұмыс істей алу шеберлігін дамыту;
3. Топпен жұмыс жасауға үйрету, адамгершілікке, сыйластыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Дәстүрден тыс сабақ ( Маша мен аю ертегісінің желісі бойынша)
Сабақтың типі: Қайталау сабағы.
Сабақта қолданылатын технологиялар: Биоақпараттану және синергетика технологиясы және ақпараттық коммуникациялық технология.
Карта түрі: Көшбасшы картасы.
Деңгей: Классик деңгейі.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: Маша мен аюдың суреті, слайдтар, Маша мен аю мультфильмі.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
*Сабақтың мақсатын хабарлау.
*Класты 3 топқа бөлу.
1 - топ Машаны жақсы көретін оқушылар.
2 - топ Мишаны жақсы көретін оқушылар.
3 - топ Машаны да аюды да жақсы көретін оқушылар.
2. Жаттығу. Қосу амалына байланысты жылдамдық өткізу.
3. Негізгі бөлім.
а) Әр топ өзіне ат таңдайды.
ә) Әрбір топтан бір оқушы Көшбасшы болып сайланады. Көшбасшы тапсырыс береді және тапсырмаларды бөліп беріп, шығарылуын қадағалайды.
Топтың аты Сұраныс
Тапсырма уақыт Жөндеу
Тапсырма уақыт
Сұраныс бойынша ұпай саны
Уақытты қосқандағы ұпай саны
Қорытынды
б) Машаның тапсырмалары:
ТКШ №1
23+12
54 - 12
36+21
63 - 21
42+26
98 - 24
23+54
85 - 14
55+13
66 - 32
АКШ№1
37+23
90 - 13
64+16
80 - 12
55+35
70 - 23
12+38
60 - 34
19+71
50 - 15
ЖКШ№1
43+29
92 - 29
66+17
83 - 67
55+19
75 - 19
73+18
84 - 16
29+29
62 - 13
Әр топ тапсырманы орындайды, бірін - бірі тексереді.
Сергіту сәті.
Маша мен аю мультфильмін көрсету. Есте сақтауын дамыту мақсатында әр топқа сұрақ қойылады.
1. Банка аюдың қай қолына киіліп қалды? ( оң қолына)
2. Миша үйден неше банка алып шықты? ( 8 банка)
3. Миша орманнан қайтқанда себетте неше құлпынай болды? ( 4 құлпынай)
4. Миша тосап жасау үшін үйден неше қорап қант алып шықты? ( 4 қорап)
5. Почта жәшігінің түсі қандай? ( көк)
6. Миша бірінші қандай тосап жеді? ( жаңғақтан жасалған)
в) Аюдың тапсырмалары:
ТКШ №2
24+11
44 - 24
35+22
25 - 14
41+36
55 - 13
22+13
54 - 12
54+15
33 - 13
АКШ №2
56+14
90 - 34
12+78
70 - 41
74+16
40 - 27
58+22
80 - 33
63+27
60 - 47
ЖКШ №2
57+18
91 - 29
63+29
72 - 37
45+16
83 - 49
77+19
64 - 18
64+17
51 - 27
4. Сабақты қорыту.
Жалпы 3 топтың ұпайын есептеу. Көшбасшы топты анықтау.
5. Үйге тапсырма беру.
6. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі естияр жастағы балаларды рухани мәдениетке тәрбиелеуге сипаттама
Көру қабілетінде бұзылысы бар балаларды оқытудың арнайы жағдайлары
Көмекші мектептегі маметикалық білімді тексеру
Көру ақаулықтары бар балаларды мектепте оқыту
Қалыпты және көру бұзылысы бар балалардың зейінінің психофизиологиялық негіздері
Қазіргі Қазақстанда мүмкіндігі шектеулі балаларды анықтау жүйесін ұйымдастыру
Жалпы білім беру ұйымдарында ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушыларды оқытуды әдістемелік ұйымдастыру
Көруінде ауытқуы бар тұлғаларға арнайы білім беру
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ҰСЫНЫЛАТЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Көру қабілеті бұзылған мүгедек балалардың тұлғалық дамуының теориясы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары