Ережені оқу
Қазақ тілі
2 - сынып.
Тақырыбы: Лепті сөйлем
Мақсаты: - сөйлем түрлерін қайталау;
- лепті сөйлеммен танысу;
- сөйлемдерді бір - бірінен ажырата алуы;
- қатесіз жазуға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Көрнекілік: суреттер.
ОТҚ: интерактивті тақта
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
III. Үй тапсырмасын тексеру, дәптер ауыстыру, ескертулер айту.
IV. Дәптердегі жұмыс: күнді, тақырыпты жазу, көркем жазу: Лл қала.
V. Өткен тақырыпты қайталау: сөйлем, хабарлы сөйлем, мысалдар келтіру.
Тамаша ғой қыс деген!
Аяз бетті тістеген!
Келе жатыр қасқыр,
Тұр, қасқырды басқа ұр!
– Қандай көңіл - күймен оқыдым? Қандай тыныс белгісін қойдым? Ендеше, бұл – сөйлемнің үшінші түрі, ол лепті сөйлем деп аталады. Адамның көтеріңкі көңіл күйімен айтылған сөйлемді лепті сөйлем дейді. Лепті сөйлемнің соңына леп (!) белгісі қойылады.
VI. Кітаппен жұмыс.
Ережені оқу: Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соң леп белгісі(!) қойылады.
Ауызша 240 жаттығуды орындау, мұғалім бастайды, оқушылар жалғастырады.
241 жаттығуды орындау.
242 жаттығу. Алақай, ура, жасасын сөздерін қатыстырып сөйлемдер құра.
VI. Мына сөйлемдердің соңына тыныс белгісін қой
Жасасын тәуелсіз Қазақстан
Он алтыншы желтоқсанда Қазақстанымыздың тәуелсіздігіне жиырма бір жыл толады
Сен осы мерекеге не дайындадың
VII Төмендегі сөйлемді аяқтаңдаңдар:
Сөйлемнің неше түрін...?
Ауа қандай...!
Біздің сыныпта он сегіз бала....
VIII. Кітаппен жұмыс.
244 жаттығу.
IX. Үйге тапсырма: № 246, ережені оқу
X. Бағалау, қорытындылау
Саған бүгінгі сабақ ұнады ма?
Алақай, бізге қонақтар келді!
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар.
Орфографияны оқытудың лингвистикалық, психологиялық және методикалық негіздері
Болашақ мұғалімдерге математикалық анализ курсын оқыту принциптері
Жазуға үйрену үшін жүргізілетін жұмыстары
Сауатты жазуға үйрету әдістемесі
Бастауыш мектепте жазба жұмыстары арқылы сауаттылыққа үйрету туралы
Сауатты жазу жолдары
Жазу және тіл дамыту әдістемесі
Балалар шағымдары
Бастауыш сыныптардағы орфографиялық қателерді түзету және ескерту бойынша жүргізілетін тиімді әдістері мен жұмыс түрлері
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер