Геологтар тобына семантикалық карта

Сабақтың мақсаты:
 1920 - 1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустриаландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын түсіндіру;
 Республикадағы экономикалық саясатты халық мүддесіне сай жүргізу төңірегіндегі ұлт қайраткерлерінің көз қарасымен оқушының патриотты сезімін ұштастыру;
 1920 - 1930 жылдардағы индустриаландыру саясатының экономикалық дамытудағы байланысын айқындау.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: Топтық жұмыс
Көрнекілік: слайд, семантикалық карта
Сабақтың жоспары І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
III. Жаңа сабақтың жоспары
IV. Сабақты бекіту:
V. Бағалау:
VI. Үйге тапсырмасы
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару
• Оқушылар бір - бірінің жақсы қасиеттерін стикерге жазып білдіріп, оны оқып айтады
• Топқа бөлінеді Геологтар және Теміржолшылар болып
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
 Геологтар тобына индустрияландыру кезеңіндегі шикізат байлықтарын зерттеген ғалымдар есімін қорғату, яғни Курнаков, Губкин, Сәтбаевтың есімін атап олардың индустрияландыру жылдары атқарған қызметін ашады.
 Теміржолшылар тобы индустрияландыру кезеңіндегі маңызды оқиғалардың бірі Түрксіб теміржолы құрылысына басшылық еткен тұлғалар есімін қорғайды. Олар: Рысқұлов, Омаров, Қазыбеков.
 Футбол ойыны. Шарты:
Әр оқушының алдына парақшалар таратылып берілді. Парақшаларға ойыншылар сұрақтарын жазып, қарсы топқа кезекпен лақтырады. Әр бір дұрыс жауап гол (ұпай) болып есептеледі.
ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:
1. Ұлттық жұмысшы табының қалыптасуы.
2. Қоғамдық ұйымдар.
3. Қазақстандағы индустрияландырудың ерекшеліктері.
Мәтінмен жұмыс
Мәтін ішінен үзік - үзік сөздер аламын. Оны әр топқа таратамын, олар оқулық ішінен іздеп осы сөзден сөйлем құрайды. Осылай жазғандарын бір - біріне топ мүшелеріне көрсетіп шығады.
1939 ж 1926 - 1940 ж 29, 4% 33, 8 % Т. Рысқұлов 80%- нан астамы

1933 ж 1 қаңтар 3%- дан 10%- ға дейін 1921 ж шілде 1925 ж ақпан
1937 жыл 1924 ж 1 қаңтар 1931 ж 1936 ж 1921 ж қаңтар
1926 ж 1 қаңтар Социалистік жарыс 1921 ж 1937 ж ҮІІ съез ІХ съез директивалық жоспар орталықтың әмірі лагерь дайын өнім шығармады шикізат көзері кәсіпорындары болмады артта қалды тау - кен шикізаты Орскі Украина 1913 ж С. Сәдуақасов

Алтын өндіру
Сөйлемдерін құрып, оқулықтағы мәтінмен жұмысты аяқтағаннан кейін, семантикалық картамен жұмыс жасайды. Екі топқа екі түрлі тапсырма беріледі.
Геологтар тобына семантикалық карта.
Теміржолшылар тобына салыстыру кестесі.
ІҮ. Сабақты бекіту:
“Уақыт сырын ашу” ойыны.
Тақтаға жаңа тақырыпқа байланысты даталар жазылады. Осы даталарға бүгінгі сабақта білгендерін айтып шығады.
 1939 жыл
 1926 - 1940 жыл
 1933 жыл 1 қаңтар
 1921 жыл шілде
 1937 жыл
 1924 жыл 1 қаңтар
 1931 жыл
 1936 жыл
 1921 жыл қаңтар
 1926 жыл 1 қаңтар

Ү. Бағалау: Бағдаршам арқылы өз - өздерін бағалайды. Топ болып бағалайды.
Қызыл түс 5 бағасы.
Сары түс 4 бағасы.
Көк түс 3 бағасы.
ҮІ. Үйге тапсырма: §9. §15. Бүгінгі Қазақ елінің индустриялды - инновациялық дамуы тақырыбында эссе жазу.



Ұқсас жұмыстар

Кеңістіктегі ГАЖ және карта
Қостанай облысындағы табиғат жағдайларын сипаттайтын жер-су аттарының ерекшеліктері
Геологиялық картаның құрамы
Сараптама жүйелерінің мысалдары
Сандық карта
Карталардың класификациялары
Картаны пайдалану деңгейі
ГАЖ моделдеу ерекшелігі
Мектепте үстеуді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділіктері
Арабтар құрастырған Каспий теңізінің картасы
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Генетикалық карталар туралы
СССР-ДІҢ САЯСИ-ӘКІМШІЛІК КАРТАСЫ
Генетикалық карталар
Заңгерлер тобына
Қартайғанда асығудан қорқады екенсің
Географиялық карталар