Әділ бағалауға тәрбиелеу

Сolors - түстер

Мақсаты:Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыра отырып, оқушылардың есте сақтау, айтылым әрекеттерін қалыптастыру.

Міндеттері:
1. Жаңа сөздерді меңгерту;
2. Алған білімін заттарды, жануарларды сипаттау кезінде қолдануға үйрету
3. Әділ бағалауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:
Оқушылар ағылшын тілінде түстерді ажырата алады
Шығармашылық қабілеттері іс - әрекетте көрінеді.
Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Негізгі бөлім: 1. Интербелсенді тақтадан түстермен таныстырып, түстерге байланысты бейне жазба көрсетіледі
2. Таратпа қағаздар таратылып, суреттегі заттардың қандай түсте болу керектігін ажыратып бояйды (топтық жұмыс)
3. - What is it? – Бұл не? (Интербелсенді тақтада берілген жануарларды түстерімен атайды)
- It is….
(Балалар өздері жауап беруі керек, егербалалар қиналса, мұғалім көмектесіп, бірнеше рет қайталайды).
4. – Балалардан қандай түс ұнайтыны сұралады:
• Who likes red yellow green blue orange color?
Балалар I like құрылымын қолданып жауап береді.
– I like red, yellow, blue, green, orange деп сұрақтарға жауап беретінін айтады.
5. Аудио жазба арқылы түстер туралы ән жаттау.
6. Екі бала тақтаға шығып ән айтып береді.
Әр тапсырманың соңынан кәмпитпен немесе смайликпен бағалап отыру.

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды ауылы, "Ақ шағала" балабақшасының
ағылшын тілі маманы Төребаева Динара Тұрлыбайқызы



Ұқсас жұмыстар

Бағалаудың дидактикалық негіздері
Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының білімі, іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру жолдарын теориялық тұрғыда негіздеу, оны жүзеге асырудың әдістемесін беру
Мектепте оқушылардың білім сапасын мониторингілеудің ғылыми әдістемелік мәселелері
Бастауыш мектепте математика сабақтарында үлгермеушілікті болдырмау жолдары
Білім алушыларды бағалау тарихындағы проблемалар
Рухани – адамгершілік тәрбие
Педагогтардың кәсіби деңгейін бағалау
Оқыту жүйесінде оқушылардың білімін бақылау және бағалау
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ҮЛГЕРМЕЙТІН ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
Жазалаудың жеке оқушыға бағытталуы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Әділ қазы алқасы Күш атасын танымас шартының бағасын берсеңіздер
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Әділ билігімен, тапқыр шешендігімен бүкіл қазақ қауымының арасында атағы шыққан адам
Басықара Би Құрманұлы 10 - 12 жасында билік айтып, әділдігімен ел ішінде көріне бастайды
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Әділет тобының сұрақтары