Бағалау - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин

А есебі
Тізбектелген сабақтар топтамасына Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулінің қолданылғаны жайлы рефлексивтік есеп
Мен неліктен осы модульді таңдадым?
Өйткені, қазіргі таңда формативті бағалаудың жүзеге асыру механизімін білу аса маңызды. Менің түсінігім бойынша, бағалау - оқытудың құрамдас бөлігі және қорытындылау сатысы болып табылады. Сонымен қатар баланың білім деңгейін анықтау, оқушы еңбегін мадақтау, оқушының жауапты ойланып беруіне уақыт бөлу, жауаптарын мұқият тыңдау, айтар ойымен санасу болып табылады. Сындaрлы оқытудың екiншi кезеңiнде, яғни мектепте өткен тәжірибе кезеңінде жетi модуль идеяларын басшылыққа aлa отырып сaбaқтaр өттім. Менің ойымша оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі мұғалім үшін де, оқушы үшін де тиімді деп ойлаймын. Қазіргі таңда жаңа жүйемен жаңаша әдіс - тәсілмен сабақ өту барысында сындарлы оқыту теориясында бағалаудың жеті модульдің ішінде алатын орны ерекше. Маған жеті модульдің ішіндегі осы модуль айрықша әсер қалдырды. Себебі: сабақта бағалау жүйесін өзгерту қажет. Міне, осы модуль идеяларын енгізіп, зерттеу жүргіздім.
Бағалау - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.
Формативті бағалау немесе оқыту үшін бағалау дегеніміз не?
Білім беруде әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау формативті немесе оқыту үшін бағалау болып табылады.



Ұқсас жұмыстар

Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Оқу сапасын жақсартуда формативті бағалаудың рөлі
Критериалды бағалау жүйесінің ерекшеліктері
Бағалау мәселесі педагогикалық категория және оқу әрекетінің компененті ретінде
ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
Жаңартылаған білім беруді жүзеге асыруда жаңа технологияларды қолдану
Білім беру саласының бірінде (таңдау бойынша) бастауыш сынып оқушыларының жетістіктерін бағалау үшін өлшемдер мен көрсеткіштер дайындау
Білім беру үрдісінде жаңа технологияларды қолдану
Критериалды бағалаудың тұжырымдамалық құрылымы
Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық құрылымы
ҚОРҚЫТ туралы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).