Окыған əдеби шығарма, Қазақта көп болған ғұлама

Кітаптің қадiрi
Байланып ғаламның торына,
Жығылдық желінің жолына.
Сайттың түр түрін оқимыз,
Кітапты оқудың орнына.

Кітаптың ашылмай парағы,
Сөреде сарғайып барады.
Кітапхана есігін көрсетпей,
Клубқа жұмсаймыз баланы.

Кітапқа құмартса баламыз,
Қияли болды деп қаламыз.
Сипатып сотканы сəбиге,
Уланып барады санамыз.

Окыған əдеби шығарма,
Қазақта көп болған ғұлама.
Соткаға сүйенген бүгінгі,
Ұрпақтан ұлылық шығама?

Жүзіндей еріген сынаптың,
Уақыт аз білімге бiр ақ күн.
Оқытайық баланы жас күнде,
Құндысын ұқтырып кітаптің.

Досболат Санат



Ұқсас жұмыстар

Құтты біліктің зерттелуі
Мұхтар Әуезов тағылымы
Қырық парыздың баяны
Қазіргі кезеңдегі әдеби-теориялық пайымдаулар
Қазақ прозасының зерттелуі
Қазіргі дәуір және әдебиет теориясы. Ж.Аймауытовтың драмалық шығармалары жайлы
Журналистің кәсіби этикалық қағидалары мен міндеттері
Қазіргі қазақ поэзиясының зерттелуі
Әдебиеттануға кіріспе пәні
Дидактика пәні, міндеттері. Дидактиканың дамуына үлес қосқан ағартушылар туралы
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қоғамның дебиторлық берешегін талдау туралы
Сауықтырудың көп таралған түрлері