Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан - біздің Отанымыз
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік — оқушылардың Отан туралы түсініктерін кеңейту. Егеменді ел жетістіктерімен таныстыру;
Дамытушылық — туған елі, Отаны туралы оқушының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін дамыту;
Тәрбиелік — оқушының еліне деген сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, әңгімелеу, өлеңдер оқу, сөзжұмбақ шешу
Пәнаралық байланыс: география, әдебиет, тарих
Сабақтың көрнекілігі: ҚР - ның мемлекеттік рәміздері, сөзжұмбақ, интерактивті тақта, оқулық, кеспе қағаздар, кесте.
(Тақтада қанатты сөздер жазылған:
Туған жер – алтын бесік.
Отан! Отан! Бәрінен биік екен. Мен сені мәңгілікке сүйіп өтем.
М. Мақатаев
Сабақтың барысы:
ҚР - ның әнұраны орындалады.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) сәлемдесу
Ә) Кезекшімен тілдесу және сабаққа даярлықтарын тексеру.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні? Жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын кім атайды?
- Ауа райы қандай? Жерде не жатыр?
ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Тәуелсіздік мерекесінің қарсаңында өткізілетін сабағымыздың тақырыбы: Қазақстан - біздің Отанымыз . Біздің мақсатымыз: Қазақстан – біздің Отанымыз - лексикалық тақырыбына және Жіктік жалғау - грамматикалық тақырыбы бойынша білімді тиянақтап, қорытындылаймыз.
Әр азамат өзінің туған жерін, елінің тарихын, мәдениетін біліп өсуі керек.
- Сонымен, балалар, Отан деген сөзді қалай түсінесіңдер?
- Отан деген сөзге қандай басқа мағыналас сөздерді білесіңдер?
- Біздің Отанымыз қай мемлекет және ол қандай?
- Мемлекеттік рәміздерге нелер жатады?
- Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады)
Тыңдалым. Оқушылар компьютерден құлаққап арқылы Отан туралы мақал - мәтелдерді үш тілде тыңдап, ауызша түсінгендерін айтады.
1. Отан - оттан да ыстық
Родина жарче огня
The birthplace of the hotter the fire
2. Отанды сүю – отбасынан басталады.
Родина начинается с семьи
The Motherland starts from the family
3. Отансыз - адам,
Ормансыз бұлбұл
Человек без родины
Как соловей без леса
A man without a country
Like a Nightingale without a forest

Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында Сандар сөйлейді ойыны.
(оқушылар сандарға жасырылған маңызды оқиғалы жылдарда не болғанын анықтап, айтады)
1. 1991 жыл – Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алды.
2. 1992 жыл – Мемлекеттік рәміздерді белгіледік.
3. 1995 жыл – Ата Заңымыз қабылданды.
4. 1997 жыл – Жаңа әнұранның қабылданған жылы.
5. 1989 жыл – қазақ тілінің мемлекеттік мәртебеге ие болған жылы.
Оқулықпен жұмыс
3 - тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті жалғауларды қойып, көшіріп жазыңдар.
Менің туған жер..., Отан.. – Қазақстан. Қазақстан - көп ұлтты республика.
Қазақстан... астанасы – жаңа қала Астана. Қазақстан... тұңғыш Президент.. – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев.(жазба, аударма жұмысы орындалады)

Сергіту сәті: Қаражорға биі

- Балалар, біз енді Отанымыз туралы білімімізді тексеру мақсатында сабағымызды сайыс түрінде жалғастырамыз
ІІ. Оқушыларды кәмпиттер арқылы 2 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
1 - топтың аты - Атажұрт
2 - топтың аты - Атамекен

1 - сайыс. Фонетика елінде деп аталады. Бұл сайыстың шарты: әрбір топ интерактивті тақтада жасырылған ұяшықтардың біріндегі Қазақстанның бір қаласының атауына фонетикалық талдау жасайды.

2 - сайыс. Жіктемек деп аталады. Бұл сайыстың шарты бойынша оқушылар интерактивті тақтада берілген 3 ұяшықтың біреуін таңдайды. Берілген сөзді жіктеуге екі топтан бір - бір оқушы шығып жылдамдыққа жарысып жіктеп айтады.

3 - сайыс. Мақал - сөздің мәйегі деп аталады.
Бұл сайыстың шарты бойынша топ мүшелері Отан туралы мақал - мәтел айтып жарысады. Қай топ көп мақал - мәтел айтса сол топ жеңіске жетеді. Әрбір мақал айтқан балаға түсті парақшалар беріледі.
4 - сайыс. Менің қалам деп аталады.
Екі топқа екі үлкен парақша беріледі. Оқушылар сол парақшаларға өздерінің болашақ қаласының суретін салып, қорғайды.

Бекіту. Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаев Қазақстанның болашағы – жастардікі дейді. Елді, жерді сүюді, қадірлеуді өмірлік мақсат етейік.
Еліміздің келешек тағдыры, Қазақстан ертеңі өз қолдарыңызда. Туған елдеріңді өркениетті мемлекеттермен терезесі тең, керегесі кең ететін сендерсіңдер. Ол үшін терең әрі жан – жақты білімді болу – міндеттерің.
Қорытынды ретінде ТЕСТ жұмысын орындату
Тест жұмыстары.
1. Отан дегеніміз не?
а) адамның туып - өскен жері
ә) ұнайтын мемлекет.

2. ҚР жер көлемі қандай?
а) ұлан байтақ
ә) кішкентай

3. ҚР тәуелсіздігін қашан жариялады?
а) 1990ж. "
ә) 1991 ж.
4. ҚР рәміздерінің қатарын көрсет.
а) қазақ тілі, барыс, президенттің жолдауы
ә) ту, елтаңба, әнұран.
5. Мақалды аяқта:
Отансыз адам -...
а) ормансыз бұлбұл
ә) сусыз гүл
Балалар, алда үлкен мереке. ҚР - ның Тәуелсіздік күні, сондықтан сендерге мынадай тапсырма беремін. Осында отырған қонақтарымызды келе жатқан мерекемен құттықтап, өз тілектеріңді жазыңдар.
(Балардың жазған тілектері тыңдалады).
Үйге тапсырма: Үш деңгейлік тапсырма орындау.
Үйге әр топқа екі мәтін беріледі.
Жасыл кеспе. Мәтінді оқу, аудару, әңгімелеу. ІІІ - деңгей
Қызыл кеспе. Мәтін бойынша диалог құрастыру. ІІ - деңгей
Сары кеспе. Менің Отаным — Қазақстан шағын шығарма жазу. І - деңгей
Бағалау. Ең көп парақша жинаған топты анықтау және оқушыларды әр түсті парақшалар бойынша бағалаймын.



Ұқсас жұмыстар

Мемлекеттік тілдің білім саласында қолданылуы
Мемлекеттік тіл мен қазақ тілі
Телерадио саласындағы тілдік сәйкестіліктің көрінісі: социолингвистикалық талдау
Қазақстанның болашағы - мемлекеттік тіл қазақ тілінде
Тіл таңдау және оның қолдану салалары: социолингвистикалық талдау
«Ана тілі» газетінде термин мәселесінің жазылуы
Қазақстандағы үш тілділік жайлы
−орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі
Қазақ тілім, өркенде!
Мемлекеттік тіл - мемлекеттік қызметі
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары