Оқушыларды тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге дағдыландыру

Щучинск қаласы,
№ 1 мектеп - гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Абилкасимова А.Н.

Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем
Сабақтың мақсаты: Лепті сөйлем жайында білім беру; көңіл – күйге байланысты айтылатын сөйлемдерді басқа сөйлемдерден ажырата білуге үйрету; жазу сауаттылықтарын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
Жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы лепті сөйлемдерді басқа сөйлем түрлерінен ажырата білуге үйрету. Сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығын дәлелдей білуге баулу.
Оқушыларды тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге дағдыландыру. Оқушылардың сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін арттыру.
Оқушыларды адамгершілікке, достыққа, ұқыптылыққа баулу. Эстетикалық талғамдарын арттыру. Көркем, әрі сауатты жазуға баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, сөздер, аққала бөліктері, смайликтер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Психологиялық кезең
ІІІ. Өткенді қайталау.
Сабақ барысында оқушыларға жауаптары үшін смайликтер беріледі. Сол арқылы бағаланады.
Сөйлем сөзіне топтастыру жұмысы
Сөйлем

аяқталған ойды білдіреді
сөздерден құралады
сөйлемдегі сөздер бөлек жазылады
бірінші сөзі бас әріппен басталып жазылады
соңынан тыныс белгісі қойылады
хабарлы, сұраулы, лепті

ІҮ. Жаңа сабақ

Ойын Сәйкестендір
Өкіну -------------- Сүйікті менің Қазақстаным жасасын!
Армандау -------- Қап, бақшаның есігін жауып қоймағаным - ай!
Бұйрық ----------- Қане, күнделігіңді берші!
Ұрандату --------- Шіркін, айға самғап ұшсам ғой!

Ү. Оқулықпен жұмыс
1 - жаттығу.
Сурет астында жазылған сөйлемдерді салыстырып оқы. Сөйлем түрлеріне қарай ажырат.

Хабарлы сөйлем: Әкем жұмыстан келді. Ағаш жапырақтары әдемі болып сарғайған. Мақсат, бері келші.
Лепті сөйлем: Алақай, Астанадан әкем келді! Қуану. Жапырақтар қандай әдемі болып сарғайған! Таңдану. Мақсат, бері кел! Бұйрық.

ҮІ. Дәптермен жұмыс.
Көркем жазу минуты.
Қазақстан, қонақ сөздері жазылады.

Тақтада орындалады.
2 - жаттығу. Сөйлемдердің соңына тиісті тыныс белгісін қойып жаз.
Менің Отаным күн шұғылалы Қазақстан! Отанымыздың даңқы арта берсін! Көл жағасы қандай керемет! Біздің міндетіміз жақсы оқу! Ертеңгілік тамаша өтті!

Сергіту сәті. Көңілді үйректер биі.
ҮІІ. Ойын. Адасқан сөздер
1 қатар берілген сөздерді дұрыс қойып, сөйлем құрап жазады.
2 қатар хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады.
3 қатар сұраулы сөйлемді лепті сөйлемге айналдырып жазады.

Бүгін ауа райы жақсы екен. Бүгін ауа райы жақсы ма екен? Ауа райы қандай жақсы!
Мектеп ауласына әдемі гүлдер егілген. (Мектеп ауласына әдемі гүлдер егілген бе?
Алақай, мектеп ауласына әдемі гүлдер егілді!)



Ұқсас жұмыстар

Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Пунктуация туралы жалпы түсінік
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Қазақ орфографиясының ғылыми-теориялық негіздері
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Тұрлаулы мүшелерді оқыту.
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Тіл мәдениетінің мәселелері.
Өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілін үйрету жолдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
ТЫНЫШБАЕВ МҰХАММЕДЖАН
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Тыныштандырушылар.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ