Оқушылардың сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру

Сабақтың тақырыбы: Омонимдер
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік мақсаты: Омонимдер туралы түсінік беріп, жаңа тақырыпты мысалдар арқылы меңгерту, сөздердің мағыналарын таныту.
Тәрбиелік мақсаты: Омонимдер арқылы қазақ тілінің сөз байлығы жайлы тоқталып, ана тіліне құрмет сезімдерін арттыру.
Дамытушылық мақсаты: Өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, баяндау, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте,

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеріп, қорытындылау.
(Дәптерлерді жинау)
Сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Сөз деген не?
- Белгілі бір ұғымға берілген атау.
2. Сөз мағынасы деген не?
- Сөздің ішкі жағы, яғни мазмұны.
3. Антоним деген не?
- мағынасы қарама - қарсы сөздер.
4. Синоним деген не?
- мағыналас сөздер.
5. Омоним деген не?
- жазылуы бір мағынасы әртүрлі сөздер

- Не байқадық?
- Бас және алма сөзі екі мағынада айтылып тұр.

ІІ. Жаңа сабақ.
Көркем жазу минуты
Ж ж
Жаз
Жаз сөзіне мәндес сөздер, мағынасы қарама-қарсы сөздер тауып айтыңдар.
1. Ойлан тап
8 4
6 н о
4 м и

7 9 4
3 н о а
6 м т и

4 9 5
7 м о и
8 н с

24, 32, 24, 48, 16, 32
12, 21, 54, 27, 21, 24, 42
72, 35, 32, 63, 32, 35, 28.
- қандай сөздер шықты?
Омоним,-------------------------- антоним, ----------------------- синоним.
жас - көздің жасы ------------- жас - кәрі ---------------------- жас, балғын, балауса, жасөспірім
жас - адамның жас шамасы
Ер - аттың әбзелі --------------- ер - әйел ----------------------- ер, батыр, батыл,
ер - ер адам
ер - еріп бару
ер - батыр
2. Кім жылдам? Берілген сурет бойынша басқа мағыналы сөздерді тауып, сөйлем құра.

3. Сабақ, қой, түс, қап сөздері омоним болатындай тіркестер құрып жазыңдар.
ІІІ. Жаттығулар жұмысы
2 - жаттығу Сөйлемдегі қарамен жазылған сөздердің басқа мағыналарын тауып, сөйлем құрастырып.
Менің әкем - жылқышы. Алмат өте зерек оқушы. Біз көршілерімізбен тату - тәтті тұрамыз. Есікке кілт салынды. Айнұр өлеңді жақсы айтады.
5 - жаттығу Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
1.... - өсімдіктердің түбір тарамы....- адам денесіндегі қан жүретін жол. 2. Адамдар... ду етіп күлді.... - жап - жазық жер. 3.... – газет, журнал, кітап шығарумен айналысатын мекеме. Тамағы... болып ауырған адам суық су ішпеуі тиіс.
Керекті сөздер: тамыр, баспа, тегіс.

ІV. Қорытындылау.
Рефлексия.
Үйге тапсырма беру. 62бет4 - жаттығу
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Бет-жақ протездерін жасау техникасы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Тіс техникалық материалтану ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Ортодонтия және стоматологиялық ортопедиялық негіз ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Жедел медициналық көмек
САНАУ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАЙЛЫ
«Асинхронды электродвигательдердің электрлік және механикалық ақауын анықтау»
Факультативті сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Аспалы төбе технологиясы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда