Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру процесі қазіргі заман міндеті
Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында
(Н. Ә. Назарбаев)
Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болмақ. Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп келеді, бұл кезең ақпараттық кезең, яғни компьютерлік техника мен оған байланысты барлық ақпараттық коммуникациялық технологиялар педагогтар қызметінің барлық салаларына кірігіп, оның табиғи ортасына айналып отыр. Білім берудегі АКТ ұғымы оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары , компьютерлік оқыту технологиялары , қашықтық оқыту , электронды оқыту және т. б., тіркестермен тығыз байланысты.
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру процесі қазіргі заман міндеті.
Ақпараттық – коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электрондық оқулықтарды, интерактивті тақтаны қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына негізделеді. Ақпараттық әдістемелік материалдар коммуникациялық байланыс құралдарын пайдалану арқылы білім беруді жетілдіруді көздейді. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында көрсетілгендей еліміз 2015 жылдан бастап электронды оқыту жүйесіне көшкелі отыр.
Бүгінгі таңда Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданындағы Қ. Байсықов атындағы орта жалпы білім беретін мектебінде Интернет желісіне қосылып жаңа үлгіде жабдықталған мультимедиа кабинеті, интерактивті тақтамен жабдықталған математика, физика, химия, биология кабинеттері жұмыс жасауда. Бұл кабинеттер, тақталар мен компьютерлер тектен тек құрылып жатқан жоқ, яғни кез – келген мұғалім ақпараттық технологияларды тиімді, ұтымды пайдалана білуі керек деген сөз. Тек қана информатик ұстаздар ғана біліп қоймай басқа да пән мұғалімдерін ақпараттық технологияны сапалы қолдану, компьютерді пайдалану әдістерін игеруі тиіс.
Осы орайда мектебіміздің мұғалімдері мен оқушылары онлайн сабақтарға, семинар және конференцияларға, қашықтық олимпиадаларға қатысып қашықтық оқыту жүйесінің ұтымды тұстарын байқап көруде. Мектеп бітірушілер үшін де қашықтан ұйымдастырылатын онлайн консультациялардың берері көп.
Мемлекетіміздің білім беру жүйесін модернизациялаудың 2015 жылға дейінгі тұжырымдамасында көрсетілген өмірлік білімнен – баршаға өмір бойы игерілетін білім қағидасы мектебімізде оқу – тәрбие процесінде ақпараттық технологияларды қолдану ісінде Оқу – тәрбие үрдісін ақпараттандыру – заман талабы атты практикалық сабақ өтті. Мектебімізде интерактивті тақтаны, интернетті, сабақтарда электронды оқулықтарды пайдалану курстары өткізіліп нәтижесінде пән мұғалімдері ашық сабақтар, сыныптан тыс шараларында сәтті пайдаланады.
Батыс Қазақстан облысы,
Ақжайық ауданы,Тайпақ ауылы, Қ.Байсықов атындағы
орта жалпы білім беретін мектебінің информатика пәні
мұғалімі Сабиров Біржан Серікұлы
Заманауи педагогикалық технологияларының пәні және міндеттері
Болашақ педагог маман тұлғасын заманауи ақпараттық құралдар көмегімен дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Ақпараттық оқыту технологияларының оқыту үрдісін дамытуға тиімділігі
Бастауыш мектепте математика пәнінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың тәжірибесі
Білім беру жүйесінің басты міндеттері
Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолдану арқылы болашақ мамандардың даярлау
Қашықтықтан оқыту тәсілі
Оқытудың ақпараттық технологиялары және білім беру жүйесінде қолдану
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Информатиканы оқыту әдістемесіне қойылатын талаптар
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Басқару процесiнiң мазмұны
Жаңа заман талабы
Нарық жағдайында шағын кәсіпкерліктің дамуы
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы