Топ басшылармен таныстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: АӨК, өсімдік шаруашылығы, мал шаруашылығы, жеңіл өнеркәсіп, тамақ өнеркәсібі жайлы білімдерін қорытындылау.
Дамытушылық: Географиялық сауаттылықтарын арттырып, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Экологиялық тәрбие беру.
Сабақ түрі: қорытынды сабақ
Сабақта қолданылатын көрнекілік:
Қазақстан Республикасының саяси, физикалық, экономикалық картасы, интерактивті тақта, слайдтар, бейне таспа, карточкалық сұрақтар, көрші хаты, 10 компьютер.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: СТО технологиясы, стратегиялары, сұрақ - жауап әдісі, оқушылардың ауызша баяндауы.
3. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а сәлемдесу
Эпиграф:
Білекке сенген заманда - ешкімге есе бермедік,
Білімге сенген заманда – қапы қалып жүрмейік - деп Абылай хан айтқандай бүгінгі сабақта білімдерің өрге жүзсін!
б оқушылардың сабаққа әзірліктері бақылау
- Көңіл – күйлерің қалай?
- Жақсы
Бүгінгі сабақта жүргізуші - мен
Бақылаушы - сынып ішінде топ басшылары білімдеріне сарап жүргізеді, мемлекет басшылары, фермерлер, бизнесмендер және қарапйым малшылар мен егіншілер деп септейік, ал сендер үш топ –
1 топ Рахат кондитер комбинаты
2 топ - Textilles. kz корпорациясы
3 топ - Айтас фирмасы боласыңдар, неге ойлай екендігін түсіндіреді.
Мұғалім сөзі:
Сыналатын тағы бір келді кезің,
Несібеңнен көрерсің енді өзің.
Қандайдағы сұрақтар кезіксе де,
Ең бастысы өзіңде болсын төзім, дей отырып баршаңа сәттілік тілеймін.
Топ басшылармен таныстыру.
1 топ
Еламан
Нұржан
Еркебұлан
Сабина
Гүлжан
Аида
2 топ
Мақсат
мұхаммед
Санжар
Мадина
Сәния
3 топ
Мұхамеджан
Құралай
Дастан
Еркежан
Әйгерім
Алмас
ІІ. Ой қозғау: Геометриялық бас қатырғы - Терминдер әлемі
Оқушыларға фигуралар басында бар сөздер беріледі. Шыққансөздер қандай тақырыптар өткендігі шығады.
- Агроөнеркәсіптік кешен
- Ауыл шаруашылығы
- Мал шаруашылығы
- Өсімдік шаруашылығы
- Жеңіл өнеркәсіп
- Тамақ өнеркәсібі
Көрші хаты
9 а сынып оқушыларының атынан Жетілік деп аталатын сын сұрақтарын ұсынамын:
1. Агроөнеркәсіптік кешен дегеніміз не?
2. АӨК негізгі мақсаты?
3. АӨК негізгі салалары?
4. АӨК жетекші саласы?
5. Қазақстандағы жер реформасына байланысты а ш неше санатқа бөлінеді? Қандай?
6. А ш – ң өнеркәсіптен ерекшелігі не?
7. Жағдаят сұрақ: А ш басты проблемалары не?
ІІ. Мағынаны ашу.
1. Орнын толтыр! Берілген тірек сызбаны толтыру.
2. Сиқырлы сандар
3. Семантикалық карта
4. Географиялық білім алаңына үлесім 3 оқушы эссе
Сергіту сәті.
5. Шығармашылықтарын бақылау, үйден әзірленген топ жобасын сұрау.
ІІІ. Ой толғаныс
Компьютерге тест орындау. 2 нұсқа, әр нұсқа 10 сұрақтан тұрады.
ІҮ. Қорытынды. Бақылаушыға сөз. Рефлексия 2 жұлдыз, 1 ұсыныс
Бағалау.
Кəсіпорынның қызметкерлерін басқару жəне кадр саясатын қалыптастыру
Теориялық және тәжірибелік материалдарды зерделеу нәтижесінде тәуекелділік пен анықталмағандық жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдауды жетілдіру жолдары
Кадр саясаты
Мұғалім мен оқушы арасындағы психологиялық қарым-қатынас
Қарым - қатынастағы қиындықтар
Кәсіпорында персоналды басқару жүйесі
Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы
Басқарудың аралас құрылымдарындағы функционалды басқару және штабтық қызмет
Шешім қабылдаудағы миға шабуыл тәсілі
Ежелгі тәжірибе – жаңа ғылым
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Изотоптар туралы
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Жер қорының және топырақтың пайдаланылуының әлемдік тәжірбиелері