Борсықтың қысқа дайындығы
Е. Салықов. Күзгі орманның көріністері
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету.
2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру.
3. Жан - жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау. Ой шақыру, пікірлесу, INSERT түртіп алу, еркін жазу, Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, ДЖИК - СО әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Жануарлардың суреті, Күз атты буклет, сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұру.
1. Мәтіннің мазмұнын айту.
2. Берекелі күз тақырыбына жазған әңгімелерін оқыту.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.
- Балалар, кешегі өткен әңгімемізде адамдардың қысқа дайындығы жайлы әңгімеледік.
- Адамдар ғана қысқа дайындалады ма?
- Тиін, қоян, борсық, аю қысқа дайындалады.
- Қалай ойлайсыңдар, балалар, тиін, борсық, аю, т. б. жануарлар қысқа қалай дайындалады?
- Күзгі орманның көріністері атты мәтінді оқиық.
ІҮ. Мағынаны тану.
1) Е. Салықов туралы мәлімет беру.
2) Оқулықпен жұмыс.
а Мәтінді мәнерлеп оқу.
ә Оқушылардың тізбектей оқуы.
б Сөздік жұмыс.
в Мәтінді бөліктерге бөлу, әр бөлімге ат қою.
1. Орман ағаштарының көрінісі.
2. Тиіннің қысқа дайындығы.
3. Борсықтың қысқа дайындығы.
г) ДЖИК - СО әдісі бойынша мәтінді оқу.
1 – топқа – 1 бөлімі
2 – топқа - 2 бөлімі
3 – топқа – 3 бөлімі
(Осы бөлімдер бойынша мәтіннің мазмұнын айтады).
Ү. Ой толғаныс. Венн диаграммасы. Борсық пен тиіннің қысқа дайындығын салыстыру.
Борсық - Қысқа ұйықтайды, ін қазады, денесіне жинаған майын қорек етеді.
Тиін - Қыста ұйықтамайды, ініне жинаған азығын жейді.
Ұқсастық - Жабайы жануар, қыста азық іздемейді.
Дәптермен жұмыс.
а) Борсық жайлы әңгіме жазу.
ә) Тиін жайлы әңгіме жазу.
Топтастыру стратегиясы сызбасы бойынша.
Қысқа дайындалатын жан – жануарларды топтастыру
Қыста ұйықтайтын жануарлар
↓
Қосаяқ
Саршұнақ
Борсық
Аю
Суыр
Кірпі
Сергіту сәті.
ҮІ. Сабақты қорыту. Бес жолды өлең .
Эссе жазу стратегиясы: Әр бала өз ойларын жазып оқиды.
ҮІІ. Бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. 1 - топ: Мәтінді оқып мазмұндау.
2 – топ: Борсық жайлы мағлұмат жинау.
3 - топ: Тиін жайлы мағлұмат жинау.
Қызылорда қаласы
№112 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Бисенова Улбосын Сандибековна
Алматы облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасының Талдықорған орман шаруашылығы мемлекеттік мекемесі
Маралдың биологиясы мен экологиясын зерттеу тәсілдері
Нанотехнологияның мүмкіншіліктері
Бұлғынның биологиясы
Аңшылық құстардың аңшылықта алатын орны
Жабайы қабан, аю, борсық еттерінің тағамдық құндылығы
Алматы қорығындағы қосмекенділер (Amphibia)
Қорқыт жырлары және оның қазақ эпостарымен байланысы
Адам әрекеті нәтижесінде табиғи кешендердің өзгеруі
Каспий теңізінің проблемалары
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Ақша туралы қысқаша түсінік
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Экспериментке қысқаша шолу
Есептеуіш техниканың қысқаша даму тарихы
Өнеркәсіптің қысқаша сипаттамасы
Қыста аңдар қысқа ұйқыға кетеді