Оқушыларды жария түрде бағалау

Мақсаты:
Білімділік: Ақын өмірінен мәлімет бере отырып, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, заман шындығын көрсету;
Тәрбиелік: Туған жерге деген сүйіспеншілікке, тарихын қастерлеуге, адамгершілікке, қасиетті нәрселерді қадір тұтуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту, өз ойын еркін анық, жатық жеткізуге, мәтінмен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Әдісі: Баяндап түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, Орамал тастамақ ойыны,
Кубизм, мағынаны тану, салыстыру кестесі т. б.
Көрнекілігі: Ақын портреті, шығармалары, анимациялық слайдтар
Пәнаралық байланыс: Тарих, география, қазақ тілі
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. А) Сынып тазалығы
Ә) Қатысуы
Б) Оқу құралдары
II. Үй тапсырмасын сұрау. Шешендік сөздерді жатқа айту
Шешендік өнерден көрініс
Шынайы шешен - жарқын тұлға
III. Үй тапсырмасын қорыту Орамал тастамақ ойыны
IV. Жаңа сабақ.

Ресейлік патша өкіметінің отаршылық саясаты, елдегі тарихи жағдай туралы
Дулат Бабатайұлының өмірінен мәлімет.

Шығармашылығы. Толғаулары.

Аягөз, қайда барасың?! өлеңін оқытып, мазмұнын ашу.
А) Аягөз өзені жайлы түсінік беру. Картадан көрсету.
Ә) Сол кезеңдегі тарихи оқиғаларға шолу.

Сөздікпен жұмыс
V. Жаңа сабақты бекіту.
Мәтінмен жұмыс.
Ақындар арасындағы сабақтастық.
Дулат пен Абай.
VI. Қорытынды.
VII. Бағалау. Оқушыларды жария түрде бағалау.
VIII. Үйге тапсырма.
А) Оқулық бойынша өлеңнен үзінді жаттау.
Ә) Аягөз кімнің жері еді? тарихи шолу - шығарма



Ұқсас жұмыстар

Топтық жұмысты ұйымдастыру
Топ жұмыстары арқылы оқушы білімін тұрақтандыру
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Оқушылардың эстетикалық мәдениетін қалыптастырудағы мектеп пен отбасының бірлігі
Жалпы орта білім беретін мектептердегі басшылыққа алынатын нормативтік құжаттар
Тест тапсырмалары арқылы оқушылардың білімін бағалау
Мектептегі білім беру мазмұны мен оқыту әдістері
Оқыту техологиясының ерекшеліктері
Сабақ типі
Танымдық іс-әрекетті белсендіру ерекшеліктері
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Сақтандыру бағалауы
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі