Суды ластама

Сабақтың мақсаты:
1. Судың адам өміріндегі маңызы, оны қорғау туралы оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
2. Дүниетанымын, ой - өрісін,, пәнге деген қызығушылығын дамыту.
3. Салауатты өмір салтына, табиғатты қорғау сезіміне тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: сызбалар, карта, ертегі, мақал - мәтелдер, жұмбақтар, тыйым сөздер, Вени диаграммасы.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Психологиялық даярлық
1. Ой шақыру
2. – Балалар адам өміріне не қажет?
(тірек сызба сызылады)
- ендеше осы аталған 5 жағдайдың қайсысы шөл далада келе жатса керек болады?
(су)
- Бүгінгі сабағымызда осы суға байланысты.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Өзен және көлдер туралы түсінігін айтқызу
2. Картамен жұмыс
3. Өз ауылындағы өзен жайлы жазып келген әңгімелерін оқыту.
ІІІ. Сергіту минуты.
1. Жылт - жылт етеді
Жылғадан өтеді. (су)
2. Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады. (мұз)
3. Көзге көрінгенмен
Бірақ қолға қонбайды (газ)
ІҮ. Өткенді бекіту. Су туралы өткенді Венн диаграммасы арқылы қорыту.
Ү. Жаңа сабақ
1. Мақсат қою
А) Сусыз тіршілік жоқ
В) Су тапшылығы
С) Лас судың денсаулыққа әсері
2. Кіріспе әңгіме
А) тіршілік құбылысының бәрі судың қатысуымен жүреді. Адамның денесі 30 - дан 90 пайызға дейін судан тұрады. Салмағы 70 кг адам денесінде 50кг су бар. Оның мөлшері 17 кг кемісе адам өледі. Адамға ауа қандай қажет болса, суда сондай қажет.
Ә) Ауыз су тапшылығы - әлеуметтік проблема. Біздің планетамызда су көп. Бірақ жер шарындағы 60 тұратын халық тұщы судың болмауынан зардап шегуде. Біздің елімізде су жеткілікті.
Б) Олай болса, біздің еліміз суды қалай пайдаланады?
Біздің экологияға жауапсыз қарауымыздан су бүлінуде. Суда улы заттар өте көп.
Біздің ауылымыздағы өзенге тұзды су мөлшері көп қосылып ағып жатыр.
3. Судың ластану жолдары, денсаулыққа әсері.
Сызбамен жұмыс.
4. Ластанған суды тазарту жолдары.
5. Оқулықпен жұмыс тізбектей оқу
ҮІ. Топтық және деңгейлік тапсырмалар
І топ. Су туралы мақал - мәтелдер, тыйым сөздер жазу.
ІІ топ. Суды қорғау тақырыбына әңгіме жазу
ІІІ топ. Аралдың сырқаты ертегісінен көрініс көрсетеді.
ҮІІ. Сабақты қорыту.
1. Су туралы ойлар
2. Лас судағы улы заттарды айту
3. Ережелер: 1. Қайнамаған суды ішпе
3. Суды ластама
4. Суды малтып үйрен
4. Суды қорғау заң және стандарт жайлы айтып өту.
5. Ата – бабамыз Бұлақ көрсең көзін аш деп өсиет айтқан. Бұл суды таза ұстау, қорғау деген сөз.
Балалар гигиенаға, экологияға көп көңіл бөліп атсалысу бәріміздің міндетіміз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. Суды тазарту тақырыбында әңгіме жазу
ІХ. Білімдерін бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі мекемелердегі экологиялық білім берудің өзіндік ерекшеліктері
Қазақстан Республикасының тұрақты дамуының өзекті экологиялық мәселелері
Құрылыс материалдар өндірісінен шаң,газ тастамаларды тазалау технологиясын және қоршаған ортаға тастамаларды нормалау
Ұят сөзі ұғымы
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларына экологиялық тәрбие берудің педагогикалық негіздері
Экологиялық білім мен тәрбие беру тұжырымдамасы
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру негізінде оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастырудың әдістемесі
Ішетін суды залалсыздандыру
Судың құқықтық тәртібі және оны қорғау
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Қалыптасудың барлық сатыларын бастан кешірген ана тіліміз - мейлінше жетілген ұлттық тіл
Қасқыр судың жоғарғы жағында, қозы төменгі жағында тұрып, су ішеді
Зақымданған жердегі қандай суды пайдалануға болады
Жетісудың біраз жері
Ақпарат тасудың модуляциясы
Шаш жуғанда судың маңызы
Оқушыларға судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеу