Ұғымдарын түсіндіре отырып, өлең құрылысын талдау
М. Мақатаев Сүйемін, өскен Отаным
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Өлеңді эмоциясын қатыстырып түсініп, мәнерлеп оқу, өлең құрылысын талдау.
Күтілетін нәтижелер:
1. 1. Өлең мазмұнын меңгереді.
2. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады, мәнерлеп оқиды.
3. Негізгі идеясын ұғынып, өлең құрылысын талдайды..
Тілдік мақсат
Оқушылар.... орындай алады: Өлең мазмұнын, негізгі идеясын ұғынып, талдау жасайды.
Пәнге негізгі сөздер мен тіркестер: өлең тармағы , өлең шумағы , өлең жолдары
Сыныптағы диалог құруға шығарма жазуға есептер шығаруға практикалық тапсырма орындауға т. б. арналған пайдалы тілдік бірліктер: 5 жолды өлең бес тармақ
Алдыңғы оқу (Бірнеше сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы білгендерін еске түсіріп жинақтау)
Еркін микрофон әдісі арқылы. М. Мақатаев жайлы не білесіңдер?
өлең тармағы , өлең шумағы , өлең жолдары 3 - сыныпта оқығандарын еске түсіреді.
Басы
Білу
1. Ұйымдастыру.
Сұрақ қоя отырып, топқа бөлемін.
Туған жер дегеніміз не? Бұл сөзді естігенде есіңе, көз алдыңа тағы қандай сөздер келеді?
2. Қызығушылықты ояту.
Қазақстанның көрікті жерлері тақырыбында бейнефильм көрсетемін.
Тапсырма: бейнефильм мазмұнына байланысты ой қорыту, өз ойларын кестеге түсіру.
Бейнефильмнен не көрдің?
Ойыңа не келді?
Қандай ой түйдің?
Түсіну
- Интерактивті тақтадан Мұқағали Мақатаев туралы слайд көрсетемін.
Қандай шығармаларын оқығанымызды Попкорн әдісі арқылы сұраймын.
Жағы сабақтың тақырыбын баяндаймын.
Ортасы
Мағынаны тану
Қолдану
1) Алдын ала мәнерлеп оқып, жазылған өлеңді аудиодан тыңдату.
2. М. Мақатаевтың Сүйемін, өскен Отаным өлеңін 3 минуттай іштей оқуға тапсырма беремін.
Психогимнастика жасату
Шумақ , Тармақ , Бунақ , Ұйқас . Ұғымдарын түсіндіре отырып, өлең құрылысын талдау.
Өлең шумақтарының ұйқасын табу.
Ұйқас түрлері:
Қара өлең ұйқасы а а б а
Шалыс ұйқасы а б а б
Талдау
3) Топтық жұмыс: Өлеңнің мазмұнын топта бір - біріне түсіндіру, осы мәтін бойынша сұрақ құрастыру.
4. Топтағы оқушылар өзара келісе, қағазға екі сұрақтан жазу, келесі топқа беруін тапсырамын.
Аяқталуы
Жинақтау
Топтарға буындар жазылған қима қағаздар беремін.
Отан тақырыбы бойынша 5 жолды өлең жаздыру.
1 - жол: зат есім
2 - жол: екі сын есім
3 - жол: үш етістік
4 - жол: төрт сөзден құралған сөйлем
5 - жол: бірінші сөзге синоним
Бағалау парақшасындағы топтардың ұпай сандарын шығару.
Үйге тапсырма: Туған жер, Отан туралы мақал тауып, жазып келу. Өлеңді ата - анаңа, бауырларыңа дауыстап, мәнерлеп оқып бер.
Жамбыл облысы, Меркі ауданы
№28 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Шағатаева Айнаш Тажихановна
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Әдебиет теориясы ұғымдарының жалпы сипаттамасы
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Орта мектептерде химияны оқытудың мақсаттары
Биологияны оқытуда халықтық педагогиканың орны
Химияны оқыту әдістерінің классификациясы
Мектепке дейінгі балалардың тілін дамытудың теориялық негіздері
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже