Ойынға қызығушылығын арттыру

Білім беру саласы: Таным
Оқу іс – әрекетінің түрі: Қарапайым математика.
Мақсаты: Балалар 0 - 5 дейінгі сандарды тура, кері санау, жұбын табу, апта күндерін, кеше, бүгін, ертең сөздерін атай білу. Логикалық ойлау қиялдарын дамыту, белсенділіктерін арттыру, суреттерге қарап айырмашылықты ажырату, сөз құрап айта білу белсенділігін арттыру. Ұқыптылыққа жинақылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер, сандар, пішіндер.
Оқу іс – әрекеті: Балалар топқа келген қонақтармен амандасайық: Сәлематсыздарма апайлар!
Шаттық шеңбері: Шуақ шаша, алтын таңда,
Мөлдір таза ауада,
Табиғатта бәрі оянады, оян сенде бар бала.
- Балалар таңертең ұйқыдан тұрғанда, ең алдымен нені көреміз? - Күннің көзін көреміз. Аяғымызбен нені басамыз? - Жерді басамыз. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қазір көктем мезгілі. - Көктемнің неше айы бар? - Үш айы бар: наурыз, сәуір, мамыр. Жарайсыңдар балалар, енді сабақты әрі қарай жалғастырайық.
- Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі бұлар нелер? - - Бұларды апта күндері дейміз. Аптаның қай күндері демаламыз? - Сенбі, жексенбі күндері.
- Жарайсыңдар! Ерте, ерте ертеде сандар қалашығы болыпты. Онда сандар тату - тәтті өмір сүріпті. Кенеттен қатты жел тұрып, дауыл соғып сандардын орны ауысып кетеді. Енді біз сандарды орнына ретімен қойып, көмектесейік.
- сандарды ретімен қою: 0, 1, 2, 3, 4, 5. - қалашықта қанша үй бар? Екі үй бар. - олар қандай үйлер? Биік, аласа, түстері бірдей. - қандай пішіндерден жасалған? Үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, дөңгелек.
Машиналарды санау, суретке карай отырып жүзеді, ұшады, жүреді.
Дөңгелене тұрайық санамақты санайық:
Бір дегенім - білім, Білімсіз жоқ күнің. Еке дегенім - елім, Асқар тауым көлім. Үш дегенім - үміт, Үміт артар - жігіт. Төрт дегенім - төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім - бесік, Шықтық содан өсіп.
Енді Ойлан тап .
Суретке қарап айырмашылықтарын табайық: екі парабозды, екі баланы салыстыру; ішінде, сыртында, ұзын, қысқа, оң қол, сол қол. Жарайсыңдар балалар! Енді Сөз ойла, тез ойла . Суреттегі заттардың атын атап, сөйлем құраймыз.
Ойын Жер, су, ауа
Мақсаты: Қолдарын жоғары, алға, жанға түсіру. Ойынға қызығушылығын арттыру. Енді орнымызға отырып логикалық сұраққа жауап берейік. – Түлкі қу, ал қоян... (қорқақ) Тұз ащы, ал шекер...(тәтті) Піл үлкен, тышқан...(кішкентай).
- Бағдаршамның неше көзі бар? Үш көзі бар: қызыл, жасыл, сары.
- Ара, шыбын жәндік, ал қасқыр, түлкі...(жабайы аң) - Қасқыр, түлкі жабайы аң, ал жолбарыс, арыстан...(оларда жабайы аң) - - - Қошақан, қозы дейміз. Ол қандай жануар...(қой) - Аружан балабақшаға қашан келді? (кеше) – Дүйсенбі кеше болды, ал сейсенбі кашан болады?(бүгін, сәрсенбі ертең)
Жарайсыңдар балалар!
Қоштасу шеңбері:
Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет! Таза ауа, күш, қуат бергенің үшін рахмет! Қонақтар сабағымызға келгендеріңіз үшін және мұқият тыңдағандарыныз үшін рахмет!
Күтілген нәтижелер:
Білу: Сандарды, тура, кері санауды, логикалық сұрақтарға жауап беруді біледі.
Игеру: Суретке қарай отырып сөз, сөйлем құрауды игерді.
Меңгеру: Ойланып жауап бере білуді, ойынға қызығушылықпен қатысуды.



Ұқсас жұмыстар

Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Мектеп жасына дейінгі баланың ойын психологиялық іс-әрекетінің дамуы
Ойын технологиясы - оқушылардың математикалық біліктілігін дамытудың бір тәсілі
Дидактиканы оқытудың мақсаты
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың басты іс-әрекеті
Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясы негізінде оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендіру
Физика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы коммуникативті құзыреттіліктерді дамыту
Ойын оқу-тәрбие әдісі
Ағылшын тілін оқытуда ойын түрлерін қолдану мақсаты
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Оқушылардың танымдық - шығармашылық белсенділігін арттыру
Жаһандану жағдайындағы гуманитарлық білім берудің тиімділігін арттыру жолдары
Егістік дақылдар өнімділігін арттыруда тұқымның алатын орны
Астық сапасын арттырудағы технологиялық тәсілдер