Қазақ билері

Қазақ хандары мен билері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Хан - ел билеушісі, Қазақ хандары, Қазақ билері жайында біледі.
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1 - деңгей (білу, түсіну): Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Қазақ хандары, Қазақ билері жайында біледі.
3 - деңгей (жинақтау, бағалау): Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:
Кейбір оқушылар жаңа сабақты өмірмен байланыстыра отырып, Қазақ мемлекетінің саяси өмірінде Қазақ хандары мен билерінің орны жайында қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысады.
Тілдік мақсат: Хан, батыр, би, Жеті Жарғы
Ресурстар: АКТ, карта, атлас карта суреттер.
Пәнаралық байланыс: География
Алдыңғы оқу: $12. Қазақ халқы мен Қазақ хандығының қалыптасуы

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 3 минут
І. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар ақ тілектерін білдіріп, бір - біріне жақсы көңіл күй сыйлайды..
ІІ. Топқа бөлу. Хан , Би , Жүз аты арқылы.
ІІІ. Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау. Оқу - құрал, жабдықтарын тексеру.
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 10 минут
1 - деңгей (білу, түсіну): Ыстық орындық ойыны әр топтан, оқушыға сұрақ қояды.
1. Қазақ этнонимін қандай мағынаны береді.
2. Қазақ хандығы қай жылы құрылды?

2 - деңгей (қолдану, талдау):

Өзін - өзі тексеруге арналған сұрақтар
1. Этнос ұғымын қалай түсінесіңдер?
2. Қазақ халқының қалыптасуына негіз болған көне тайпаларды атаңдар?
3. Қазақ хандығы нешінші жылы құрылған, 2015 жылы хандықтың неше жылдық мерей тойы тойланды.

3 - деңгей (жинақтау, бағалау):
1. Әлеуметтік мағынада алғашында қазақ этнонимі кімдерге қолданылған?
2. Саяси тұрғыда қазақ атауы қандай мағына берді?
3. Керей мен Жәнібек бастаған тайпалардың Әбілқайыр ханға бағынбай, Шу бойына үдере көшуіне не себеп болды деп ойлайсыңдар.
4. Алғашқы Қазақ хандығы құрылған аумақты картадан көрсетіңдер.

ЖАҢА САБАҚ 5 минут
Слайд, атлас картадағы сурет, мәліметтер арқылы түсіндіремін.
Қарап шығу әдісі. Оқушыларға мәтінді бөліп беремін, оқып өз ойларын айтады.
1. Хан - ел билеушісі.
2. Қазақ хандары.
3. Қазақ билері.

САБАҚТЫ БЕКІТУ 12 минут
1 - деңгей (білу, түсіну):
Суреттер сөйлейді. Әр топқа суреттер беру. Әр топқа тапсырма беру және 3 топқа сурет таратып беру. Суреттер бойынша ойларын қағазға жазады, түсініктерін ортаға шығып айтады.
1. Жошы хан хикаясы (суреті)
2 - деңгей (қолдану, талдау):
1. Қазақ билері
2. Тест тапсырмалары.
1. Қазақ хандары әулетінің арғы атасы кім?
а) Бұрындық ә) Шағатай б) Мөңке в) Жошы
2. Әйгілі қазақ билері жасауға қатысқан әдеттік - құқықтық заң жинағын атаңдар:
а) Төре бітігі ә) Жеті жарғы б) Қылмыстық заң в) Жарғы
3. Дана, әділдігімен атағы шыққан хан:
а) Бұрындық ә) Тәуке б) Жошы в) Салқам Жәңгір

Мұғалімнің аты - жөні: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич
Қазақстан тарихынан әңгімелер.
Тексерілді: ДОТІЖО: Жумадиллаев Ж. А.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ билері
Қазақ музыка театрының би өнері
Классикалық билердің элементтері, вальспен танысу
Билер қызметі
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ БИІНІҢ ӨЗІНДІК ӨРНЕГІ
Қазақстан тарихындағы қазақ билері мен батырларының ролі
Қазақтың ұлы билері
И.А.Моисеевтің КСРО –ға еңбек сіңірген Академиялық халық би ансамбліндегі педагогикалық және шығармашылық қызметі
Қазақ биінің халық арасында қазіргі дамуы
Ұлы қазақ билері
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)