Теориялық материалды қайталау
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функцияның графигі
Сабақ мақсаты: 1. Квадраттық функция туралы білімдерін пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру, шапшаң, тез есептеуге үйрету;
3. Жауапкершілік, табандылық, тәртіптілік және тағы басқа тұлғалық қасиеттерін пайдалана отырып, пәнге деген қызығушылығын ояту.
Сабақ түрі: бекіту
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап
Сабақ құралдары: интерактивті тақта, плакат, карточкалар
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, топ құрып, ережесін бекіту.
ІІ. Теориялық материалды қайталау. (1 - презентация)
1. Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды?
2. Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?
1) y=3x^2 - 6 4) y=4x
2) y=7x - 1 5) y=x^3+x+1
3) y=-〖3x〗^2 - x+6 6) y=2 3 x^2 - 1
3. y=ax^2, y=ax^2+n, y=a(x - m)^2
функциялардағы a коэффициенті нені білдіреді?
4. y=ax^2+n функциясының графигін қалай салуға болады?
5. y=a(x - m)^2 функциясының графигін қалай салуға болады?
6. y=a(x - m)^2+n функциясының графигін қалай салуға болады?
ІІІ. Эстафета ойыны. (2 - презентация) Әр топ оқушылары интерактивті тақтадағы формуласымен берілген квадраттық функцияны графигімен сәйкестендіреді.
IV. Жұптық жұмыс: 1 - жұп тапсырмасы: y=x^2+4x+9
2 - жұп тапсырмасы: y=- x^2 - 4x - 9
3 - жұп тапсырмасы: y=4x^2+4x - 3
4 - жұп тапсырмасы: y=- 4x^2 - 4x+3
5 - жұп тапсырмасы: y=5x^2 - 2x - 3
6 - жұп тапсырмасы: y=- 5x^2+2x+3
7 - жұп тапсырмасы: y=x^2+2x+5
V. Топтық жұмыс. Берілген тапсырманы топпен орындап, функцияның графигін салу жолын баяндап береді.
1 - топ тапсырмасы: а) y=|x^2 - 5x+6| ә) y=x^2 - 5|x|+6
б) y=|(x^2 -|5x|+6)|
2 - топ тапсырмасы: а) y=|1 2 x^2 - 2x+1| ә) y=1 2 x^2 - 2|x|+1
б) y=|(1 2 x^2 - 2|x|+1)|
3 - топ тапсырмасы: а) y=|2x^2 - 3x - 2| ә) y=2x^2 - 3|x|- 2
б) y=|(2x^2 - 3|x|- 2)|
VI. Үйге: №
VIІ. Қорытынды. Рефлексия
Тірек сигналдары - оқыту үдерісінің тұрақты жəне қажетті компоненті
Аралас сабақ және оның бөлімдері
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
В.Ф.Шаталовтың интенсивті оқыту (тірек сигналдарын пайдалану арқылы) технологиясы
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Тарих пәнін мектептерде оқыту
Мектепте тарихты оқыту әдiстемесi. ТАРИХТЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДIСТЕРI, ТӘСIЛДЕРI МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Қазақ тілі сабағы
Қазақстан тарихын оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формалары
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы
Материалдық запастар
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері
Диалектикалық және тарихи материализмнің теориялық бастаулары
Материалдық емес активтер есебі туралы
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі