Сабақтың тақырыбы. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы?
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды өздеріне таптырып, өз ойын өз сөзімен жеткізе білуге үйрету. Жаңа мысалды талқылау.
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау, қиялы мен ойлау шеңберін дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды топтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу, туған жерін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі мен құрал жабдықтары:
Сабақтың типі: Өткен сабақты қайталау.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз ерекше. Себебі бүгін бізге қонақтар келді. Қане қазақы дәстүрімізбен қонақтармен сәлемдесейік. Бүгін біз қонақтарға, сыныбымыздың үлгілі, тәртіпті білімді екенін көрсетеміз. Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын сұрау:
Миға шабуыл стратегиясы:
Бұл кімнің шығармасы?
- С Жүнісов кім?
Қандай жаңылтпаш жаттадық.
Балалар, біз бұл тақырыптың 2 бөлімін оқыдық. Бұл тақырыпты өткенде біз 4 орталыққа бөлінген болатынбыз. Әр орталыққа тапсырма берілген. Жалпы бәрімізге тапсырма мәтінді түсініп оқу, және тапсырмаларды орындау.
Қане әр топтан 1 - 1 оқушы түсінік айтайық.
Тапсырма бойынша жауап. Әр топтан 1 оқушы жауап береді.
1. Зерттеу орталығы: Көкқұтан туралы не білесің? Бізге таныс үш кейіпкер туралы зерттеу.
2. Көркем әдебиет орталығы: Суретке қарап әңгіме құрастыру.
3. Бейнелеу орталығы: Мәтін бойынша сурет салып келу.
4. Театр орталығы: Сахналап беру.
Дұрыс балалар, бұл бөлім бойынша біздің үш кейіпкерімізге жайлы қоныс, жақсы мекен табылмады.
Жаңа сабақ: Біз бүгін осы тақырыптың 3 - ші бөлімін оқимыз.
Қане, балалар 4 орталықтан 1 - 1 оқушы оқып шығайық. Түсіндіріп шығу.
Сөздікпен жұмыс.
Сергіту жаттығуы
Балалар соңғы сөйлем С. Жүнісовтің әңгімесінің негізгі ойы болады. Негізгі ой бір оқиғамен байланысып бірнеше оқиғамен жалғасады.
Әр орталыққа тапсырма:
1. Зерттеу орталығы: С. Жүнісовтің Кімнің мекені жақсы? Мәтіндегі негізгі ойдың басталуын, жалғасуын, аяқшалуын тап.
2. Көркем әдебиет орталығы: Мәтін неше бөлімнен турады? Әр бөлімге ат қой.
3. Бейнелеу орталығы: Мәтін бойынша сурет салу.
4. Театр орталықтан: Мәтінді оқып әр кейіпкер сөздеріне дайындалып отыру.
Әр орталықтан 1 оқушы шығып тапсырманы орындайды.
Проблемалық сұрақ: О, шіркін! Дүниеде мен тұрған жерден...
Балаларға, мақал – мәтелді пайдалана отырып, әңгіме айту.
Сабақты қорытындылау: Сонымен, әркімнің өз мекенінен жайлы қоныс, жақсы мекен жоқ. Туған жердей жер болмас - туған елдей ел болмас. Әркімнің туған жері – Мысыр шаһары.
Үйге тапсырма: Кімнің мекені жақсы?
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Компьютердің программалық жабдықтары
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Модульдік оқыту технологиясының болмысы
Суретті слайдтың өзінен кірістіру оңай
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Сабақтың міндеттері
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бастауыштары есімдіктердің әр түрінен болатын Менің курстас жолдастарым тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз
Қазақтар ежелден басқа халықтардай Отанын, ұлтын сүйген
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Сабақтың тақырыбы