Оқушылар сұрақтарына жауап беру
Қармақшы аграрлы - техникалық колледжі
Арнаулы пән оқытушысы: С. Кобекова
Пәні: Есептеу комплексінің операциялық жүйесі
Сабақтың тақырыбы: Диаграмма мөлшерін, типін өзгерту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға теориялық білім нәтижелерін тәжірибемен ұштастыру. Диаграммамен жұмыс жасай білуге, оны кез - келген уақытта пайдаланып, мөлшерін, типін өзгерте білуге үйрету.
Тәрбиелік: Жауапкершілікке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, өздігінен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, ынталарын арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін, ойлау ұшқырлығын, зейіндерін дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, бағыт - бағдар беру, сұрақ - жауап.
Көрнекі құралдар: Компьютер, компьютерлік шаблондар арқылы нұсқаулар, бүктеме, үлестірмелі қималар, оқулық.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
(оқушылардың сабаққа қатысуын, құрал - жабдықтарын тексеріп, зейіндерін, назарларын сабаққа аудару)
ІІ. Өткен сабақты еске түсіру, пысықтау
Үй жұмысы Бағдаршам әдісі арқылы сұралады.
Шарты: Оқушылар үш топқа бөлініп, яғни, үш топ кезектесіп:
• Сары - дайындал;
• Қызыл - тоқта;
• Жасыл - жүр деген белгілер арқылы жауап береді.
ІІІ. Жаңа сабақ
Жоспары:
1. Диаграмма типін өзгерту
2. Диаграмма мөлшерін өзгерту
Диаграммалар – бұл деректерді сызбалық түрде ұсыну амалы екенін бәріміз білеміз. Ал енді құру бар жерде, оны өзгерту және қайта түзету бар екенін де ұмытпағанымыз жөн. Олай болса бүгінгі тақырыбымыз диаграмма мөлшерін және типін өзгерту болып табылады.
Диаграмма дегеніміз – ол мәліметтерді графиктік түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі деп өткен тақырыптардан есімізде.
Көбінесе ендірілген диаграмманың қажетті мөлшерін дәл анықтау қиын, оны тек диаграммаға берілген мәліметтерді көргенде ғана айтуға болады, сондықтан ендірілген диаграмма мөлшерін, пропорциясын өзгерте отырып, оны ойдағыдай түзетуге болады.
Диаграмма мөлшерін өзгерту үшін, оны ерекшелеп аламыз. Сол кезде диаграмма жақтауларының бұрыштарында және оның сызықтарының ортасында белгілеу маркері пайда болады.
Тышқан меңзерін пайдаланып, диаграмманың оң жақ шетін бірінші бағанасына дейін жылжытамыз, ол үшін тышқан меңзерін оң жақтаудың ортасындағы маркерге жеткізіп, оны бірінші бағанаға дейін жеткіземіз.
Диаграмма жақтауының ортасындағы маркерді жылжыту, оның ұзындығы мен енін өзгерту мүмкіндігін береді.
Диаграмманы түзету үшін оны тышқанды екі рет шерту арқылы ерекшелеп аламыз. Сонда диаграмма айналасында сұр штрихталған жақтаулар пайда болады. Мұнан кейін диаграмма аспаптар тақтасы көмегімен диаграмма типін өзгертуге болады. Экранға аспаптар тақтасын шығарамыз, ол үшін: түр= аспаптар тақтасы командасы арқылы орындалады, сонда экранда бөлек батырмалар тақтасы пайда болады.
Шыққан тақтадан диаграмма типі батырмасын шертіп, диаграмма түрлерін шығарып алып, қажетті типін енгіземіз.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту
1. Ақпараттық диктант.
Шарты: Атауы деген кестеге қарай отырып, анықтама кестесін толтыру керек.
№ Атауы Анықтама
1 Диаграмма дегеніміз - ол мәліметтерді графиктік түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі
2 Диаграмманы құру үшін: MS Word бағдарламасында мәзір қатарынан Кірістіру = Сурет = Диаграмма командасын орындаймыз немесе MS Excel бағдарламасында стандарттар тақтасындағы диаграмма шебері батырмасы арқылы
3 Диаграмманың типтеріне - Сызықтық, дөңгелек, нүктелік,
цилиндрлік, пирамидалық конустық,
4 Диаграмма типін өзгерту үшін: түр= аспаптар тақтасы командасы арқылы
5 Диаграмма мөлшерін өзгерту үшін: ерекшелеп алып, диаграмма жақтауларының бұрыштарындағы және оның сызықтарының ортасыдағы белгілеу маркері арқылы
Аты - жөні:
2. Түймедақты себетке отырғызу.
Шарты: Диаграмма атындағы гүл себетіне, жаңа сабақ тақырыбына орай, түймедақ гүлін отырғызу керек.
Ү. Қорытынды
1. Оқушылар сұрақтарына жауап беру.
2. Білімдеріне қарай бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма
Окушылардың сан есім туралы білімдерін дұрыс колдану дағдыларын қалыптастыру
Сан есімнің лексико грамматикалық сипаты
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Сөз таптары орыс
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Байланыстырып сөйлеу мен байланыстырып жазуға үйрету
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту мәселесінің зерттелуі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар