Сәйкестікті анықта
Сабақтың тақырыбы: Палетканы пайдаланып фигураның ауданын есептеу
Сабақтың мақсаты: Палетка туралы түсінік беру
Міндеттері:
1. Палетканы пайдалануды үйрету;
2. Ой - өрісін, логикалық ойлауын дамыту;
3. Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Б. Блум таксономиясы, ойын технологиясы, АКТ.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Көрнекілігі: Палетка, геометриялық фигуралар, заттық суреттер, слайдтар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сабақтың мақсатын хабарлау.
2. Психологиялық дайындық.
Талпын жақсы болуға,
Күндей сәуле шашатын.
Білім іздеп өнер тап,
Түнді күндей ашатын.
ІІ. Негізгі бөлім.
1. Білім.
Мақсаты: Өтілген материалдар бойынша алған білімдерін пысықтау
Жаңа сабақты меңгеруіміз үшін не білуіміз керек?
Тапсырма:
1. Аудан бірлігін ата
2. Тік төрбұрыштың ауданының формуласын жаз
3. Шаршының ауданы қалай табылады?
2. Түсінік
Мақсаты: Фигураның ауданын палетканың көмегімен анықтау тәсілімен таныстыру
Бірнеше фигураның суреттері беріледі.
Тапсырма:
- Қай фигураның ауданын таба аламыз?
Палетка туралы түсіндіру.
Суреттегі палетканың әрбіршаршысының ауданы – 1см². Палетка – тең шаршыларға бөлінген мөлдір пластина (немесе қағаз). Палеткамен өлшенген аудан квадрат бірліктермен (кв. бірл.) есептеледі.
Фигураның ішінде жататын шаршыларды және фигура контуры өтетін шаршыларды сана.
Екіншілерінің санын екіге бөл де, алдыңғыларға қос.
S = 6+16: 2 = 14см²
Тапсырма: Фигураның ауданын тап.
3. Қолдану
Мақсаты: Палетканы іс жүзінде қолданып фигураның ауданын табу.
Тапсырма: Палетканы пайдаланып суреттегі заттың ауданын тап.
4. Талдау
Мақсаты: Палетканы пайдаланып фигуралардың ауданын салыстыру
Тапсырма:
Қай жақтағы жапырақтың ауданы үлкен? Есептеп тап.
5. Жинақтау
Мақсаты: Алған білімдерін жинақтау
Тапсырма: Сәйкестікті анықта .
S = 3+10: 2 = 8 см²
S = 3+12: 2 = 9 см²
6. Бағалау
Мақсаты: Алған білімдерін қорытындылау, бағалау
Сабақ барысында әр оқушы қолданатын сабақ картасы:
Деңгейлер
Мақсаты
Тапсырмалар
Білім
Өтілген материалдар бойынша алған білімдерін пысықтау
1. Аудан бірлігін ата
2. Тік төрбұрыштың ауданының формуласын жаз
3. Шаршының ауданы қалай табылады?
Түсінік
Фигураның ауданын палетканың көмегімен анықтау тәсілімен таныстыру
Фигураның ауданын тап. (Слайдта көрсетілген фигураның ауданын палетканың көмегімен есептеп табу)
Қолдану
Палетканы іс жүзінде қолданып фигураның ауданын табу.
Палетканы пайдаланып суреттегі заттың ауданын тап.
Талдау
Палетканы пайдаланып фигуралардың ауданын салыстыру Қай жақтағы жапырақтың ауданы үлкен? Есептеп тап.
Жинақтау
Алған білімдерін жинақтау
Сәйкестікті анықта .
S = 3+10: 2 = 8 см²
S = 3+12: 2 = 9 см²
Бағалау
Алған білімдерін қорытындылау, бағалау
Білімді бақылауды автоматтандыру. Тест құру теориясы мен әдістемесі
Жануартану пәнін компьютермен оқытуда тестік жүйені пайдалану әдістемесі
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Жиын уғымы
ИНФОРМАТИКАНЫ ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Математиканың бастауыш курсының өзекті мәселесі
Бағалау нәтижесін ескере отырып, оқытуды түрлендіру
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Кванторы бар сөйлемдерді теріске шығару ережелері
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Қиялдың анықтамасы
Суда еріген оттегіні анықтау