Алтын сөз өлеңінің авторы туралы мағлұмат беру

Пәні: Ана тілі пәні.
Тақырыбы: Алтын сөз
Мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы өлеңнің мазмұнын ашу. Топтық жұмыста белсенділіктерін арттыру мақсатында қызықты тапсырмалар беру. Әр топтың басқа топқа сұрақтар қоя білуге баулу. Өзін - өзі бағалай білу дағдысын қалыптастыру.
Қолданылған модуль атауы: Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету , Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану , Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау , Талантты және дарынды балаларды оқыту , Жас ерекшеліктеріне сай білім беру .

Басқару жоспары Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс - әрекеті:
Мен не істеймін Оқушы іс - әрекеті Ресурстар:
Бұл іс - әрекет үшін маған не керек?
Мен сыныпты қалай қарсы аламын?
Оқушылардың көңіл күйін қалай реттеймін?
Сыныпты топқа қалай бөлемін?
І Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал тудыру:
Сыныпты сурет қималары арқылы топқа бөлу
Оқушыларды сыныпта қарсы аламын, сәлемдесемін
Оқушылардың барлығын ортаға шақырамын, қолдарын жұмып, бір бір тілек айтып, ортаға жиналып шаңырақ құрастырамыз.
І. топ Тілашар .
ІІ. топ Шілдехана
ІІІ. топ Тұсаукесер
ІV. топ Ас қайыру
Топ ережесін еске түсіреді
Шеңбер құрамыз
Сынып оқушылары қима қағаздармен топқа бөлінеді
Тұсаукесер, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта, гүлдер
Қима қағаздар Мен қалай сабақ бастаймын?
Өткенді қалай пысықтаймын?
Оқушыларды топқа бөліп, өткенді пысықтап, бүгінгі сабаққа бағыттып, түрткі сұрақтар қоямын 1. Әр топтан тест аламын.
Көктем айларын атайықшы. Наурызда қандай мерекелер бар? Оқушылар АКТ арқылы бес сұрақтан тұратын тестке жауап береді.
АКТ
Түрткі, сыни сұрақтар
Оқушыларды сабаққа қалай қызықтырамын?
Жаңа сабақтың тақырыбын қалай анықтаймын?
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында экраннан балалардың бата оқығаны туралы көрсетемін
Ия, балалар мына бейнетаспадан ойларыңды не түйдіңдер? Не туралы болды?
Жаңа сабақ Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін шағын бейне таспадан үзінді көрсетемін. (бата туралы)
оқушылар өз ойларын айтады
Алтын сөз өлеңінің авторы туралы мағлұмат беру. Несіпбек Айтұлы - 1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген. Оқушылар мұқият тыңдайды.
Өлеңді әр топ бөліп оқиды
Оқулық
Оқушылардың сыни көзқарасын қалай қалыптастырамын? Әр топқа сыни ойланып орындайтын тапсырма беремін Миға шабуыл
Әр топ өзінің атына байланысты постер құрастырады
Оқушылар салт дәстүрлерге байланысты постер құрастырады Дәптер, флипчарт қағаз, маркер, ватман.
Оқушыларды қалай сергітемін? Сергіту сәті Оқушыларға әуен қосып беремін Оқушылар әуенмен қимыл – қозғалысы қайталайды АКТ
Сыни ойлау арқылы оқушылардың бір – біріне сұрақ қоюға қалай баулимын? Екі жұлдыз, бір тілек арқылы оқушылар бата дайындайды
Ой қозғау Сәйкестендір Әр топ бата дайындайды. Өздерін өздері бағалайды.
Әр топ бата аттарын сәйкестендіреді Оқушылар бата дайындап, автор орындығында оқиды Ауызша сынама сұрақтар, смайликтер



Ұқсас жұмыстар

XIXғасырдың басындағы Америка әдебиетінің реалист жазушысы Эдгар Аллан По
Ахмет Байтұрсынов әдебиет әлемінде
Шәкәрімнің қай шығармасынан
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Ата сөздігіміз рухани кенішіміз
Алтын Орда дәуірі әдеби мұраларының зерттелуі
Ефлак һарекатының сөзі
Абай поэзиясындағы араб тілінен енген сөздер
Мағжан публист, аудармашы
Ілияс Жансүгіров. Абай кітабы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы