Жуан сұрақтар

(5 сыныпта қазақ әдебиетінен өткен сабақ жоспары)
Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов: Қозыкүрең
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімін тексеру, әңгіме мазмұнын талдау арқылы тереңірек меңгерту;
Тәрбиелілігі: адами сезімді қастерлеу, адал достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу; Дамытушылығы: әдеби шығарма идеясын тануға үйрету, өз бетінше іздене білуін, өзіндік пікірін қалыптастыру, шығармашылық қабілетін дамыту;
Сабақтың типі: білімді жинақтау сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: талдау, жинақтау, сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдістері, шығармашылық жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі: Қабдеш Жұмаділовтің портреті, тірек сызбалар, кесте, суреттер;
Пәнаралық байланыс: тіл, тарих, география
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушыларды түгендеу. Реттілік.
Тренинг – Таныстыру
Сыныпты алға шығару, оқушылар шеңбер болып тұрады, өздерінің есімдерінің бас әріптерін сын есімдермен тіркестіріп айтып шығады: Мен - ақылды Аружанмын. Мен - жібектей Жұпармын. Мен - батыл Бекжанмын. Мен - әдепті Әлібимін....
Үш түрлі конфеттер таңдату арқылы сыныпты үш топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Жуан – жіңішке сұрақтар – Қозыкүрең әңгімесі бойынша үш топ мүшелері бір – біріне сұрақтар қояды.

Жуан сұрақтар – оқушыны ойландыратын, өз ойын, пікірін айтатын сұрақтар болу керек, Жіңішке сұрақтар – жауабы мәтін ішінде бар, жеңіл сұрақтар;

Үлгі: Жуан сұрақтар – 1. Ағыбайдың бөтен елге баруы дұрыс па?
2. Әке аманаты дегенді қалай түсінесің?
3. Ауылда Саяқбай сияқты жылқы малын жақсы білетін адамдар бар ма?
Жіңішке сұрақтар – 1. Ағыбай мен Төреқұлды табыстырған қандай жағдай еді?
2. Әңгімедегі Ержан мен Ерқанаттың Ағыбайға қандай туыстығы бар?
3. Қозыкүреңдегі өзгерісті алдымен байқаған кім?

2. Қозыкүрең әңгімесі бойынша Түсініктеме күнделігін толтыру
1 - ші топтың жауабы

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы,
Кеңсуат негізгі жалпы білім беретін мектебі
І санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ихсанова Шолпан Қуанышқызы



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі буынының сипаты
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Қазақ тілі сабақтарында жазу теориясы терминдерін игерту жолдары
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен рухани - адамгершілік қасиеттерін дамыту
СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
Байланыстырып сөйлеу мен байланыстырып жазуға үйрету
Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
Сұрақтарға жауап беріңіздер
Химиялық технологияның жалпы сұрақтары
Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіздер
Сот - медициналық сараптама пәнінен 2 - аралық бақылау сұрақтары