Мейірімділік ережесі
Қазалы қаласы, Ғ. Мұратбаев атындағы №17 мектептің
әлеуметтік педагогы Ұ. Бисенбай
Пәні: Өзін - өзі тану
Тақырыбы: Рухани тәрбиенің қайнар көзі
Мақсаты: Ата – ана мен баласының арасындағы қарым - қатынасты бақылау, пәнге деген жағымды көзқарас тудыру.
Түрі: Дөңгелек үстел
Типі: Жаңа материал игеру
Қатысушылар Ата - аналар, оқушылар
Шаттық шеңбері
Танысу тренингі
Ата - ана сүйікті ісі – хобби
Тренингтің ережесін бекіту
а) Тыңдау әдебі
б) Өз пікірін ашық білдіру
в) Регламент
г) Ұйымшылдық белсенділік
д) Сыйластық, жақсы көңіл - күй
(Ата - ана өзі бекіту)
а) Балаңыздың бойындағы сіз мақтан тұтатын қасиет
б) Өзін - өзі тану пәнінен балаңыздың нені үйренгенін қалайсыз
1. сенің ата - анаң қандай адам?
2. Жанұяң сені жиі мадақтайды ма?
3. Ата - анаңмен жақсы, әрі жиі сырласасың ба?
Мен қандаймын?
Өзіңе сен, өзіңнің күшіңе сен,
Қос қолыңмен істелген ісіңе сен.
Алысың да сыйлайды, жақының да
Өзіңді өзің төменге түсірмесең.
Ә. Тәжібаев
Тыныштық сәті
Арқаны тік ұстап, ыңғайлы еркін отырамыз. Бүкіл денені босаңсытып, қолды денеге қоямыз. Жан – жаққа алаңдамау үшін көзімізді жұмуға болады.
Фром әдісі
Ауыз анықтауыш қасиетін жаз.
Балаға, отбасыңа деген көзқарас
Қоғамға деген көзқарас
Өзіне деген көзқарас
1) Өз ісіне өзі қарама қайшылық бар
2) Тік мінезді адамдар
3) Көлденең сабырлы
4) Тәртіпті талап ететін адамдар
Шығармашылық жұмыс
Тәуелсіз елдің жарасымды отбасы 10 минут
Балаңызды Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығына орай неге теңейсіз?
1. Балалар бағы жетпес байлығы екендігін дәлелдеу
2. Ата - аналардың өзін - өзі тану пәнін түсінуге көмек беру
Қорыту
Өзіңе сен, өзіңнің жүрегіңе сен,
Қос қолыңмен істелген ісіңе сен
Қ. Р. Білім және ғылым министрлігі 2001 жылғы 12 шілдедегі №566 бұйрығымен бекітілген өзін - өзі тану курсы жобасын әзірлеу және апробациялау бойынша эксперимент табысты іске асырылуда. жеті жылдық эксперименттік апробациядан кейін өзін - өзі тану бағдарламасы республиканың барлық өңірлерінде педогогикалық және ата - аналар жұртшылығының белсенді қолдауына ие болды.
Мейірімділік ережесі
1. Шыр етіп дүниеге келген күннен бастап ұрпағымызды жүрек жылуымен аймалайық.
2. Оларды барша жұртқа үлкен - кішіге деген сүйіспеншілік сезімді тәрбиелейік.
3. Балаларымызға көңіл көтеретін жақсы сөздерді айтудан жалықпайық.
4. Баламызды қорғайық, ұрып, соғып, балағаттаудан аулақ болайық.
5. Баланың жанын түсінейік, сезімін сыйлайық, талабына қанат бітіріп талпындырайық.
Қатысушылар:
Ата – ана, оқушылар
Қызметтік әңгіменің бет-бейнесі қызметтік әңгімелесу түрлері және оларды жүргізу этикасы
Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы мен дамуы
Оқушыларға адамгершілік тәрбие беру жайында
Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы
Мектепке дейінгі балалардың адамгершілік қасиетін дамытудың мәні
Халықаралық қарым-қатынас тәрбие
Қазіргі әлемдегі патриоттық тәрбие жүйесі
Ұлттық мәдениеттің дәстүрдегі көрінісі
Жоғарғы сынып оқушыларына тренингтерді қолдану арқылы қарым-қатынастарын жақсарту
Егде жастағы науқастарға мейіргерлік күтімнің ерекшеліктері
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Дербес компьютерді пайдалану ережесі
Газды көмірлердегі жарылыс қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігінің ережесі
Қыз баланың ұстанар ережесі
Инсулинді енгізу ережесі
Тақырып Қауіпсіздік ережесі
Студенттің білімін бағалау ережесі
Библиографияның құрастырылу ережесі мен рәсімделуі
Жолда жүру ережесі заңды тәртіп
Қауіпсіздік ережесін айту