Оқушылардың есепті құрастыруы Оқушы түсінігінің кеңеюі
Мақсаты: Есеп ерекшеліктері мен мәнді белгілерін ажыратуға қолайлы жағдай туғызу
Оқушы білімдерін жинақтау, жүйелеу, тәжірибеде қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Жаңа технология Блум таксономиясы арқылы есептің белгілері мен құрылымын анықтауға ықпал ету. Қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді формулаға қойып шығарып үйрену
Сабақ типі: Білім, білік және дағдыны тексеру сабағы
Сабақтың әдісі: Блум таксаномиясы
Күтілетін нәтиже: Оқушы есепті өзі талдап, жинақтап, түсініп практикада қолдана алады.
Блум таксономиясының төмен, орта, жоғары деңгейін меңгереді
Білім. Есептің белгілерін анықтау Есептің құрылымын, мазмұнын анықтау. Обьектілер арасындағы қатынастар
2 - сынып жол, жолаушы, көліктер
2 - сынып Жолаушы жолда 32 сағат болды. Сонда 1 тәулік пойызбен және 5 сағат автобуспен жүрді. Ал қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?
3 - сынып Нысаналар, бағыты, көліктер Есептегі обьектілер
3 - сынып Сызба бойынша есептер құрастыр және оларды шығар
4 - сынып Нысаналар, бағыттың әртүрлілігі, процесті сипаттайтын шамалар
4 - сынып Арақашықтығы 20 км екі ауылдан бір мезгілде велосипедші мен жаяу адам бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км сағ ал велосипедшінікі 15 км сағ. Олар қанша уақыттан кейін кездеседі?
ТҮСІНУ Есептің шешуін іздестіру. Есепті талдау (Шартын, сұрағын бөліп көрсету). Есеп мазмұнында әңгіме не туралы екенін білу. Қолданатын амалдарды табу
2 - сынып
Жолда болды - 32 сағ
Поезбен - 1 тәу
Жүк машинасы - 280к
Автобуспен - 5 сағ
Ұшақпен -?
3 - сынып
Екі ауыл арасы -?
Жеңіл м -? 40км артык
4 - сынып
S - 20
W1 - 5км сағ
W2 - 15 км сағ
t -?
ҚОЛДАНУ Өзіне ыңғайлы көрнекілікті пайдалану
Тірексызба, заттар, жағдаяттар арқылы көрсету Есептің қысқаша шартын құрайды
2 - сынып
Сурет арқылы түсінік алады
3 - сынып қысқаша шартын құрайды
Жүк. м - 280к
Жеңіл. м -? 40км арт
Екі ауыл арасы -?
ТАЛДАУ. Есептің шығару тәсілін таңдау
Топтастырып салыстырады. Кеткен қателерін тез табады. Талдап, шығару жолын түсіндіреді.
2 - сынып
1тәу - 24сағ
32 -(24+5)
Ұшақ - 3сағ
3 - сынып
Жеңіл. м жүрген жолы -(280+40)
Екі ауыл арасы - 280+(280+40)
4 - сынып
V, 1+ V, 2
S - 20 км. t -? t=20:(5+15)
ЖИНАҚТАУ
Еркін түсініп, өз бетімен орындауы. Оқушылардың есепті құрастыруы Оқушы түсінігінің кеңеюі.
2 - сынып
Екі ауылдың арасы - 86 км, І жолаушы соның 52 км жүрді, ІІ жолаушы неше км жүреді?
3 - сынып
Асан мектептен үйіне дейін велосипедпен - 2км жүрді, ал жаяу одан 3есе артық жүрді. Мектеппен үйдің арасы неше км?
4 - сынып
V - 50км сағ V - 60км сағ. 4 сағ кейін екі ауылдың арасы неше км болды.
БАҒАЛАУ Таным мен ойлаудың жоғары деңгейіне жетуі
Есеп нәтижесіне өзіндік пікірлерін білдіру. Критерийлер, дау - дамай туғызатын сұрақтар арқылы жүзеге асыру. Сабақ соңындағы түйін сөз
Химиялық оқыту әдістемесінің жүйесі
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА
Қабілет пен дағды - сол немесе басқа әрекетті орындау қабілеті
Физикалық есептерді шығару тәсілдері
Мазмұнды есептер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін кеңейту
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Фармацевтикалық химияның міндеттері
Оқушылардың жеке басын қалыптастырудағы ұжымның рөлі..
Физика сабағында есептерді шығару классификациясы
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫ
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру туралы
Бухгалтерлік есептің 12 принциптері
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі