Балалар сендер нешеге дейін санай аласыңдар

Жамбыл облысы,
Т. Рысқұлов ауданы, Балауса балалар бақшасының
тәрбиешісі Махатова Г.М

Ұйымдастырылған ашық оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.

Гүлдер орта тобы.
Білім беру саласы: Таным. Қатынас.
Бөлім: Математика. Тіл дамыту. Құрастыру.
Тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық.
Мақсаты: Балаларды 1 ден 5 - ке дейін тура және кері санауды кеңістікті бағдарлауды, тәулік бөліктері туралы білімдерін бекіту, геометриялық пішіндер туралы білімдерін жетілдіру. Ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Танымдық белсенділігін арттыру, тапсырмаларды орындауда белгілі бір нәтижеге жетуге тәрбиелеу.
Міндеті: 5 көлеміндегі санау дағдыларын үйрету. Бірлесе жұмыс жасауды үйрету, шығармашылықтарын арттыру. Сөздік қорларын байыту.
Сөздік жұмыс: Іргетасы, оң - сол, жоғары - төмен, ұзын - қысқа, қабырғасы, шатыры.
Көрнекіліктер: Сандар, геометриялық пішіндер.
Құрал - жабдықтар: Әр балаға екі жолақты карточка, 1 - 5ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер.
Билингвалдық компонент: қоян - заяц, түлкі - лиса, үйшік - домик т. б
Инклюзивтік әлеумет: Белсенділігі төмен балалармен жұмыс.

Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері!
Шеңбер болып тұрайық.
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын салайық.
Таза ауаны жұтайық.
Жүрекке жылу сыйлайық.
Жиналған жылы шуақты.
Қонақтарға шашайық.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Бір жылда қанша мезгіл бар?
- Бір аптада қанша күн бар?
- Жеті күнді санау. Есік тақылдап сайқымазақ келеді.
Қолында 5 шары, хаты әр шарда тапсырмалар бар.
Балаларға хатты оқып береді.
Құрметті балалар!
Сәлеметсіңдер ме! Мен сендерге көмек сұрап хат жазып отырмын. Мен түлкімен дос болдым, үй соғуға көмектесесіңдер ма?
Ол үшін мына тапсырмаларды, орындауларың керек.
Сәлеммен: Қоян.
- Балалар, кім 1 - деген шарды көрсетеді:
І тапсырма: 1 - 5 ке дейін тура және кері санау. Қол соғу -(іргетасы қаланған)
ІІ тапсырма: сөздік ойын
- Күзде жаңбыр жауады, ал қыста...
- Жазда жеңіл киінеміз ал қыста...
Көктемде ағаштан жапырақ шығады, ал күзде...
- Түлкінің құлағы қысқа, ал қоянның құлағы...
- Таңертең біз оянамыз, ал түнде...
Үйдің шатыры үшбұрыш, ал күннің пішіні...
- Көзімізбен көреміз, ао құлағымызбен...(қабырғасы)
Сергіту сәті.
ІІІ тапсырма: Үлестірмелі құралмен жұмыс:
(үйдің шатыры қаланды).
ІV тапсырма: Қай пішін жоқ
-(үйдің есігі қаланды)
V тапсырма: Жұмбақ жасыру. (уақытты бағдарлау. Таңертең, түс, бесін, кеш, түн).
(Үйдің екі терезесі орнатылды).
Жеке нұсқаулар беру:
Қостілді меңгерту:
Қоян - заяц, түлкі - лиса, үйшік - домик.

- Балалар бізге қонаққа кім келді?
- Біз үйді кімге құрастырдық?
- Балалар сендер нешеге дейін санай аласыңдар? Бүгінгі оқу іс - әрекеті сендерге ұнады ма? Белсенді қатысқан балаларды мадақтап, қорытындылады.



Ұқсас жұмыстар

Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Математиканы оқытуда халық педагогикасының кейбір мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларының ортаңғы буынға өту кезеңі
Жапсырмалау
Натурал саннан бөлшекті азайту
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізілетін түзету және дамыту жаттығулары
Көңілді балалар әні
Бірінші сынып математикасында дамыта оқытудың теориялық негіздері
ИБН РУШД
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ