Оқушылардың алгоритм типтерін құру дағдыларын дамыту

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритм
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік
Ә) коммуникативтік құзыреттілік
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі
Оқушыларды алгоритмнің типтерімен таныстыру.
Оқушылардың алгоритм типтерін құру дағдыларын дамыту.
Оқушылардың алгоритм құру қызығушылығын жан - жақты тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа материалды хабарлау

Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: А) Педагогикалық қарым - қатынаста жеке тұлғаны ізгілендіру және демократияландырудағы негізделген технологиялар: ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру
Сабақтың әдісі: білім алу көзіне қарай топтастырылған әдістер: сөздік, көрнекілік, практикалық

Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, ағылшын тілі, сызу,
Оқыту құралдары: Топшамалар, нұсқаулы парақ, компьютер, электронды оқулық

Сабақтың барысы: Оқытушының қызметі Оқушының қызметі Күтілетін нәтиже
І. Ұйымдастыру бөлімі Амандасу, оқушыларды түгендеу.
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
Мұғаліммен амандасу, сабаққа дайындалып отыру. Назарларын сабаққа аударады.
ІІ. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық Топшамалармен жұмыс:
1. Екі санның қосындысын табу программасын құру керек.
2. Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек.
Жауаптары:
Program kosindi;
Var a, b, x integer;
Begin
Write (‘a, b - сандарын енгіз');
Readln(a, b);
X:=a+b;
Writeln(‘x =’, x);
End.

Жауабы
Program bolindi;
Var a, b, x: real;
Begin
Write (‘a, b - сандарын енгіз');
Readln(a, b);
X:=a b;
Writeln(‘x=’, x);
End.
Өткен тақырыпта алған білімдерін жетілдіреді
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру Алгоритм құрылымына қарай оны келесі типтерге бөлуге болады:
1. Сызықтық алгоритмдер. Сызықтық алгоритм қарапайым командалар тізбегінен тұрады. Әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритм – сызықтық алгоритм деп аталады.
Алгоритмдік тілде бірінен кейін бірі ретімен тізбекті түрде орындалатын командалардан тұратын алгоритм сызықтық деп аталады.
Алгоритмнің осылай орындалуы табиғи деп те аталады.
Тізбектілік базалық құрамы. Бірінен кейін бірі орындалатын әрекеттер тізбегінен тұрады.

1 - әрекет
2 - әрект
..........

N - әрекет
Назарларын жаңа сабақты түсінуге аударады.
Ү. Жаңа білімді бекіту

1 - тапсырма.
Дербес компьютерде есеп шығару кезеңдерін дұрыс реті бойынша орналастырыңыз.

1. Графикалық ақпараттардың көшірмесін компьютерге енгізетін құрылғы
2. Мәтіндік ақпаратты енгізуге арналған бағдарлама
3. Дыбыс шығаратын құрылғы
4. Санау жүйелерінің қандай түрі бар?
5. Конъюнкция – бұл логикалық
6. Windows сөзінің аудармасы
7. Мәліметтерді енгізу пернесі
8. Компьютер деген не?
9. Курсордың оң жағындағы символдарды өшіру пернесі
10. Пернетақта қандай құрылғы
11. Ақпарат сөзі қай тілден шыққан
12. Компьютер жады нешеге бөлінеді
13. Бір килобайтта қанша байт бар
14. Монитор түрлері
15. Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрал

1. (сканер)
2 (WORD)
3 (колонка)
4 (екілік, сегіздік, ондық, оналтылық)
5 (көбейту)
6 ( терезе)
7 (Enter)
8 (ақпаратты өңдеу құралы)
9 (Delete)
10 (мәліметтерді енгізу құрылғысы)
11 (латын)
12 (2)
13 (1024)
14 (электронды түтікшелі, сұйық кристаллды, плазмалық)
15 (модем) Тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақты меңгергендерін көрсетеді.

ҮІ. Үйге тапсырма. Қорытындылау. Сызықтық алгоритмге тест жұмысын құру



Ұқсас жұмыстар

«Информатикадан деңгейлік тапсырмаларды жасау әдісі»
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
«Бастауыш мектепте информатиканы оқыту теориясы мен технологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен
Орта мектепке арналған "Информатика" пәнінен электронды оқулық құру
ИНФОРМАТИКАНЫ ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Қазақстанның білім беру жүйесін 12 жылдық жалпы орта білім беруге көшірудің негіздемесі
Информатиканы дербес оқыту әдістемесі
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Информатиканы оқыту әдістемесі пәні және информатика мұғалімінің кәсіптік дайындығы, оның білім беру жүйесіндегі орны
Визуалды тілдерде графиканы программалау. Нұсқаулық
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру