Сөздік әдіс, көрнекілік көрсету
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Ертегілер еліндегі шалқан
Мақсаты: Балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру, сұрақтар арқылы бекіту. Кейіпкерлерді мәнерлеп салуға үйрету. Ойындар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Еңбек сүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Сөздік әдіс, көрнекілік көрсету.
Көрнекіліктер: Ертегі суреттері, ертегі кейіпкерлерінің бетпердесі, сиқырлы қорапша, табиғи гүлдер, ағаштар, шалқан суреті.
Бингвилизм: қыс - зима, шалқан - репка
Жылулық шеңбері: Қайырлы таң
ҰОІӘ барысы: Музыка ырғағымен балалар кіріп орындықтарының жанына келіп тұрады.
- Балалар, қараңдаршы, біз ғажайып ертегілер еліне келіп қалдық, бізден бұрын апайлар келген екен, кәне қонақтармен амандасайық. Қайырлы таң, көк аспан, Қайырлы таң, жер ана. Қайырлы таң, алтын күн. Сәлеметсізбе!
Здравствуйте! - Балалар, ертегілер елінде қандай әдемі, мұнда бәрі бар. Мен ертегілер елінен келген ертегішімін. Қазір біз ертегілер еліне саяхатқа шығамыз. Менің соңымнан жүріңдер.
- Балалар қараңдаршы бұл не? (Бірінші ертегі ол Шұбар ала тауық.)
- Ол ертегі не туралы? Жарайсыңдар?
Саяхатымызды ары қарай жалғастырайық.
- Мұнда не отыр? Бауырсақ кімнен қашып кетті? Оны не жеп қойды?
- Жарайсыңдар! Мына жерде не тұр? (үйшік). Бұл ертегіде қандай кейіпкерлер бар? (аңдарды атайды)
- Дұрыс айтасыңдар. Балалар қараңдаршы, мында сиқырлы сандық жатыр. Оны ашып көрейік. Бұл не? (Шалқан). Енді осы ертегімен танысайық.
- Дұрыс, айтасыңдар, шалқан – репка(қәне, қайталайық).
- Өте жақсы, балалар! Енді мына суреттерге қараңдаршы. Не бейнеленген. Осы кесте арқылы біз Шалқан ертегісімен танысымаз. Содан кейін маған мазмұнын айтып бересіңдер.
Ертегіні оқу.
Балалар
- Шалқан қайда өсті?
- Ол қандай болды?
- Атайға кімдер көмектесті?
- Міне қандай тату – тәтті отбасы! Бір – біріне көмектесіп, өз туысқандарына қамқорлық көрсетеді.
- Ал сендар бір – бірлерімен доссыңдарма? Ендеше дос болайық!
Балалар мұқият тыңдап алғаннан кейін мазмұныны айтып береді.
Сергіту сәті.
Д. О.: Қай кейіпкер жоқ?
О. ш.: Ертегі кейіпкерлерінің біреуін алып тастап, жоғын айту. Балалар шалқан ертегісінде қандай кейіпкерлер бар? (ата, әже, қыз, ит, мысық, тышқан).
- Қане, санайықшы неше кейіпкер екен? (алты)
Сұрақ - жауап тәсілі арқылы қорыту.
- Қандай ертегімен таныстық? (шалқан)
- Қандай ертегілер туралы жұмбақ жасырдық? (бауырсақ, шалқан)
- Ертегі сендерге ұнады ма? (ия)
Әдебиет сабақтарында көрнекілікті пайдалану жолдары
Оқытудың әдістері мен тәсілдері
ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІНЕ ШОЛУ
Психологияны оқытудың әдістері
Көрнекілікпен оқыту принципі
КӨРНЕКІЛІК АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУ
Оқытудың практикалық және көрнекілік әдістері
ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫН ЗАМАНАУИ КӨРНЕКІЛІКТЕР МЕН ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
Ағылшын тілін оқытуда көрнекілік әдісін пайдалану
Тіл дамыту әдістемесі және мәнерлеп оқу практикумы және оның зерттелуі
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ