Проценті бойынша санды табу
Сабақтың тақырыбы: Проценті бойынша санды табу.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,
1. осы тақырыптар бойынша алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана алу, тақырыбын тиянақтау;
2. Ұйымшылдыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу.
3. Проценті бойынша санды табудың әртүрлі жағдайын дамыта оқыту, өз бетінше жұмыс жасауға баулу.
Сабақтың көрнекілігі: мазмұнына қатысты суреттер, тірек сызба тапсырмалар.
Сабақтың әдістері: қызығушылығын ояту, ойын, сұрақ – жауап.
Сабақтың түрі: білім бекіту сабағы
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Бағдарлау – мотивациялық кезең
Қызығушылығын ояту.
Қазақ халқында ұлттық ойындар көп Соның бірі Асық ойыны
Ой ойласаң кең ойла, Екі жағын тең ойла
Асық саны есебі
Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: Қанша асық ұттың? – дейді.
Ол: - Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.
Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып. Ең көп асық ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала.
Ойыннан соң кімде неше асық қалды?
Мұғалім жетелеуімен. Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеру үшін, мына сызбаға назар аударайық:
Микрокалькуляторды пайдаланып, проценті бойынша санды табуды, бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процентін құрайтынын үйренейік.
1. Мысалы, 25% - і 175 - ке тең санды табу үшін:
- Микрокалькуляторға 175 санын енгізу керек;
- клавишін басу керек;
- Микрокалькуляторға 25 санын енгізу керек;
-% клавишін басу керек;
- Сонда индикаторда 700 саны көрінеді. 700 саны ізделінді сан. 25%- і 175 - ке тең санды табу үшін программасы: 175÷25% болады
Өз бетімен.
1 - тапсырма. Бөлінгіш бөлгіштің неше проценті: 1) 1: 2; 2) 3: 4; 3) 2: 5; 4) 1: 5;
2 - тапсырма. Мектеп ккітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85 %- і.
Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар
ІІ Операциялық - орындаушылық кезең
Оқулықпен жұмыс:
№ 1314, № 1321, №1324
Оқулықтан тыс тапсырма.
700 г йодтың спирттегі ертіндісінде йод 119г. Ерітіндінің концентрациясы неше процент
1) Мектепте спорттық үйірмелерге 80 оқушы қатысады. Олардың 24 - і еркін күреске қатысады. Мектептегі спорттық үйірмелерге қатысатын оқушылардың неше проценті еркін күреске қатысады?
Шешуі. х - еркін күреске қатысатын оқушылардың процент саны.
80 оқушы ------------- 100%
24 оқушы ------------- х%
Х=24*100: 80=30%
Жауабы: 30%
Осы есепке қарап, мына екі есепті шығарайық:
2) Домбыра жасайтын шеберхана бір айда 8 домбыра жасауы керек еді. Олар бір айда 2 домбыраны артық жасады. Домбыра жасайтын шеберхана бұл айда жоспарын неше процент орындады?
3) Тіктөртбұрыштың ауданы 90дм2. Ұзындығы 15дм. Тіктөртбұрыштың ені ұзындығының неше проценті?
III. Рефлексиялық – бағалау кезең.
Бекітуге арналған сұрақтар:
1. Проценті бойынша санды қалай табады?
2. Микрокалькуляторда проценті бойынша санды табу программасын түсіндіріңдер.
3. Бөлінді бойынша бөлінгіш неше процентін құрайтынын қалай табады? Оны микрокалькуляторда есептеу программасын жазыңдар.
Үйге тапсырма: № 1325, №1326, №1327.
Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.
Проценті бойынша санды табу
Өзара қатысты анықтаудың теңдестік әдісі
Қоспаға (қорытпаларға) берілген есептер
«Мathcad-та программалауды оқыту»
Microsoft Еxcel бағдарламасымен жұмыс істеу жолдары. Практикум ПЭВМ
Статистикалық көрсеткіштің мәні мен маңызы
Статистикалық көрсеткіштің мәні, маңызы
«МULTIMEDIA LED» ЖШС--жалпы сипаттамасы. Кәсіпорынның қаржылық қамтамассыз ету қызметінің әдістері, қайнар көздері және формалары
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Сандардың пайыздық қатынасын табу
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Ұзақ мерзімді несие бойынша банк операциялары
Шоттардың экономикалық мазмұны бойынша жіктелуі
Бағалы қағаздардың бағасыздану бойынша операциялар
Эксперименттік тарау бойынша тұжырым