Сабақтың мақсаттары. Жаңа сабақты түсіндіру

Сабақтың мақсаттары:
Білімділік мақсаты: оқушыларды еңбекке, аппликация туралы түсінік беру, бұйымдарды жасауға түсінік беру.
Дамытушылық мақсат: оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытып, өнерге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік мақсаты: оқушыларды шыдамдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекіліктері:
Мата, мақта, қайшы, жіп, ине.
Пәнаралық байланыс: сызу, тарих, бейнелеу өнері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Аппликация – киімдерді немесе үй жиһаздарын сәндеп безендіру үшін бүтін матаға мата, қағаз қиықтарынан өрнек жапсыру немесе желімдеу. Құрайтын мата не қағаз қалдықтары бір немесе бірнеше түсті болуы мүмкін. Құрақ тігетін не желімдейтін материалдарды алдымен крахмалдап (мал сүйегінен жасалған, иісі жоқ желіммен) үтіктеген жөн. Матаға немесе қағазға сурет, өрнекті түсіріп, сонан соң бөлшектеп, кесіп алып құрайды. Шеттерін жөргемдеп немесе әдіптейді. Кейде, суреттері мен өрнектер көмпиіп тұруы үшін мата қиығының астына жұқалап мақта салады. Құрақ үй жиһаздарының алуан түріне қолданылады. Әдетте, құрақ құрағанда белгілі бір сюжетке, халық ою - өрнектері мен аңыз – ертегілеріне негіздейді. Құрақты тігін машинасымен құрауға да болады.
Құрақ құрау үшін белгілі үлгімен (ою немесе сурет) түсті матаны қиып шығады да, оны бір - біріне қиыстырып құрайды. Серет - өрнектердегі бейнелерді № 60 - 80 жіппен бастырады да, жиегін №10 жіппен жөргемдейді. Құрақты құрап болған соң, сыртынан үтіктеп, жиектерін шығып тұрған артық жерлерін қиып тастайды. Осыдан кейін құрақты матаға жапсырып тігеді.
Қортындылау:
- Оқушылар, сендер бүгінгі құрақ үй жиһаздарының бірі екенін түсіндіңдер. Сонымен, аппликация деген не?
Серет - өрнектердегі бейнелерді нешінші жіппен бастырады?
Бағалау.
Үйге тапсырма.



Ұқсас жұмыстар

Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Орта мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі-сабаққа қойылатын негізгі талаптарды теориялық негіздеу
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Сабақта оқытуды қамтамасыз ететін оқыту әдістерін қолдану
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Болашақ химия пәні мұғалімдерін дайындау кезінде кәсіби бағыт беріп оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Шет тілі сабағына қойылатын негізгі талаптар
Оқыту әдістерін топтастыру
Қайталау сабағының құрылымы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ