Оқушы үні АВС тобының оқушыларын бағалауы
Сабақтың тақырыбы: И, й әріптерінің жазылу.
Жалпы мақсаты: И, й әріптерінің жазылуы мен қолданылуын меңгерту оны сабақтарда қолдана білуге үйрету.
Сілтеме: Электрондық оқулық, түрлі тапсырмалар, сызбалар Венн диаграммасы
Қазақ тілі пәнінің әдістемесі
Оқу нәтижесі:. Топпен жұмыс істеуге қалыптасады.
Негізгі идеялар: Сөз, сөйлеу мәдениеті. Көркем жазу, и мен й - ді айыра, салыстыра білу. Шығармашылық жұмыстар орындату
Қолданылатын материалдар: АКТ. Топпен жұмыс, модульдік технология, Insert стратегиясы. Джиксо ұжымдық оқыту әдісі (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Блум таксономиясы. Фишбоун стратегиясы
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Психологиялық
дайындық Түстер арқылы топқа бөлу. Қызығушылығын ояту Кім жылдам? ойыны. Музыка ырғағымен би жаттығуларын жасайды.
Түстер бойынша 4 топқа бөлінеді
І. Білу 2. Үй тапсырмасын тексеру Ыстық орындық
1 оқушы шығып орындыққа отырады, басқа оқушылар сұрақтар қояды.
ІІ. Түсіну Миға шабуыл суреттер арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Джиксо әдісі бойынша 4 топ жұмыс жасайды. Әр топта и мен й әріптері талданып сол бағытта жұмыс түрлері талданады.
Оқушыларға тақырыптың негізгі идеясын ашу, түсіндіру. (АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)
Бұл “жанұя” топтар деп аталады. Содан кейін 1, 2, 3, 4 - ке санау арқылы 1 - лер бөлек, 2, 3, 4 өз алдына “жұмыс” тобын құрайды.
ІІІ. Қолдану Кубизм стратегиясы (топтық жұмыс)
1. Талдау (И әріпі бар сөздер тізбектеу )
2. Сипаттау (суретке қарап сөздерді тізбектеу)
3. Салыстыру ( И мен Й - ді айыра білу, салыстыру дәлелдеу.)
И әріпі сөз басында және ортасында келеді.
Й әрпі сөз ортасында және сөз соңында келеді.
И дыбысының алдында ы, і естілгенімен, олап жазылмайды.
Акт қолдану
Сергіту сәтін ұйымдастыру.
Сергіту сәтін өткіземіз
ІҮ. Талдау
Венн - диаграммасын толтыру.
(И - Й әріптерін салыстыру)
Есте сақтап жазу.
Сөз құра, тез құра ойыны
Жұмбақтың шешуіне сурет салу.
Әр топ белгіленген уақытқа сай өз тапсырмаларын мұқият орындау.
Ү. Жинақтау Шығармашылық жұмыс
Топтарға тапсырма.
Оқулықтағы тапсырманы дәптерге түсіру. Оқушылар орындайды
ҮІ. Бағалау
Сабақ сендерге ұнады ма?
Сендерге сабақ ұнаса не ұнамаса, оны жүрекшеге салып, татаға іліндер. Топтағы балалар өз пікірлерін жүрекшелерге жазып, тақтаға іледі. Көңіл күйдің көтеріңкі екенін білдіретін жүрекшелер көп болса, сабақта соғұрлым тиімді.
V. Үйге тапсырмасын беру И - Й әріптері бар сөздер құрап, сол сөздермен сөйлем жазып келу. Оқушыларға үй тапсырмасы беріледі. Олар оны күнделіктеріне жазып алады.
VII. Рефлексия
Ойтүйін
И – дауысты, Й - дауыссыз
Сабақты сұрақ - жауап әдісі арқылы қорытындылаймын..
Бағалау терезесімен балалар өздерін бағалайды
Оқушылар Бағалау терезесімен өздерін бағалайды.
Оқушы үні АВС тобының оқушыларын бағалауы.
Тіршіліктану пәні бойынша оқыту әдісі
Оқушыларды оқыту процесінде
Математикадан экстремумге берілген қолданбалы есептерді шешу әдістемесі
Математиканы тереңдетип окыту
Оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі
Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару әдістері
Мектептің даму жоспарының жобасы және бастапқы нәтижелерді талдау туралы рефлексиялық есеп
Оқушылардың музыкамен тынығу жұмыстарын ұйымдастыру
Қазақ тілі сабақтарында даралап – саралап оқыту арқылы оқушылардың білім сапасын көтеру жайлы
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылық тапсырмаларды орындауға үйрету тәсілдері
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Дүниежүзілік мұхиттың геологиялық даму тарихы
Дүниежүзілік мұхиттың бөліктері
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ