Өлеңді мәнерлеп, жатқа оқуға дағдыландыру

Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаев Барлығы да сендердікі , Мен таулықпын .

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Ақпарат көздері арқылы ақынның өмірін, өлеңдерінің өзіндік табиғатын даралай, саралай отырып, өзгешелігіне көңіл бөлу, ақын шығармаларының идеялық – көркемдік мазмұнын ашу.
2. Дамытушылық. Өлеңді мәнерлеп, жатқа оқуға дағдыландыру. Оқушыны шығармашылыққа баули отырып, ауызша да, жазбаша да еркін шешен, көркем сөйлеуге үйрету. Өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты оқушыны дайындау.
3. Тәрбиелік. Оқушыны болашаққа деген сенімге баулу, туған жерге, Отанына деген сүйіспеншілігін ояту. Табиғат әсемдігін түсінуге, қасиетті нәрселерді қадір тұтуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жыр жинағы, үлестірме қағаздар, шиырма, интерактивті тақта
Пән аралық байланыс: география, қазақ тілі
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: сыни тұрғыдан ойлау
Күтілетін нәтиже:
1. М. Мақатаевтың өмірі мен өлеңдері туралы толығырақ мәлімет алады.
2. Ақынның айтайын деген ойын түсінеді.
3. Ақын шығармалары бойынша өз пікірін, ойын білдіреді.
4. Өлеңді жатқа оқып, дағдыланады.
5. Отанымызға деген сүйіспеншілігі артады.
6. Табиғатты сүюге, оны қорғауға дағдыланады.
Не арқылы бағаланады:
1. Сюжеттік талдау жасау арқылы.
2. Түрлі тапсырмаларды орындау арқылы

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру.
(Оқушылармен амандасып, түгендеу, назарын сабаққа аудару)
1. Мұқағали қандай ақын?
2. Оның қандай шығармаларымен таныспыз?
3. Фантазия өлеңі не туралы, не түсіндік?
4. Фантазия, фантастика дегенді қалай түсінесіңдер?
5. Ақын ертегідегі қиял мен бүгінгі шындықты қалай байланыстырған?
6. Фантазия өлеңін кім мәнерлеп жатқа айта алады? (Өлеңді жатқа сұрау)

І. Қызығушылықты ояту.
Интервью - тест
1. Мұқағалидың туған күні, жылы.
А. 1931жыл, 18 наурыз
Ә. 1931 жыл, 9 ақпан
Б. 1931 жыл, 23 қаңтар
2. Мұқағалидың әкесінің аты.
А. Сүлеймен Ә. Ахмет Б. Мақатай
3. Ақынның азан шақырып қойған есімі.
А. Мұқанғали Ә. Мұқағали Б. Мұқаметқали
4. Ақынның анасы.
А. Зере Ә. Нағиман Б. Ұлжан
5. 2000 жылы Мемлекеттік сыйлықты иеленген шығармасы.
А. Шуағым менің Ә. Аманат Б. Мавр



Ұқсас жұмыстар

Поэзиялық шығармаларды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Бастауыш сыныпта көркем шығармалардың түрлерін оқыту
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Тіл төңірендегі кейбір ойлар
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Қазақ халқының бай салт – дәстүрі мен әдебиетінің келер ұрпаққа берер тәрбиесі
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Пәнді оқуға арналған методикалық нұсқаулар
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
азiрде әдебиет оқулықтарының олқы соғып жатқан тұстары хақында сөз етушiлер, қалам тербеушiлер аз емес
Ұсталық кәсіп - ертеден келе жатқан кәсіп түрі болып табылады, ол көшпенділер өмірінде халықты шаруашылық және тұрмыстық маңызы бар бұйымдармен қамтамасыз еткен
Батып бара жатқанды құтқару кезіндегі алғашқы көмек батып бара жатқанға оның байқалғандығы және көмек көрсетілетіндігі хабарланады