Біреудің жалғыз баласы, ерке
Сабақтың тақырыбы: Ата - анаңның парызын өтеу - сенің қарызың
Сабақтың мақсаты:
Ауызеку тілде еркін сөйлеп, қисынды ойлау қабілеттерін арттыру.
Міндеті:
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдете отырып, мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын ұғындыру.
Дамытушылық: Оқушының өзінше ойлау қабілетін дамыту, қорытынды жасауға үйрету, үйренген сөздерін ұтымды пайдаланып, сөйлеуге, өзгенің пікірімен санасуға, бұйыру шартымен емес, дәлелмен сөйлеуге үйрету
Тәрбиелік: Отан - отбасынан басталады демекші, отбасындағы тәрбиені нығайту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап,, тірек сызбалар арқылы әңгімелеу,
Сабақтың көрнекілігі: маркер, ватман, компьютер
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру
Сәлемдесу, сыныпты түгендеу
Бағалау парақшаларын таратамын
Оқушыларды санау арқылы, әділ тәсілмен 3 топқа бөлдім.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Үлестірмелі қағаздар таратамын
2.Эмоциялық күй келтіру (Сұрақ - жауап арқылы)
- Кімді сүйесіңдер?
- Неге сүйесіңдер?
- Жақсы көресің делік, олар үшін не істей аласыңдар?
- Кімнің алдында қарызсыңдар?
- Неліктен деп ойлайсыңдар
3. Топпен жұмыс
Сыныпты яғни 12 оқушыны 3 топқа бөліп, отырғызамын. Жаңағы айтылып кеткен сұрақтарды негізге ала отырып, плакат жасау керекті құрал - жабдықтарын таратып, бірден репортер, төраға, хатшы, уақыт төрешісін өз топтарында тағайындату. Тақтада алдын - ала даярланған бағалау парақтары ілініп тұрады, мұғалім әр жұмыс сайын бағалап отырады.
Қорғаған плакаттарынан сабақ тақырыбына негіз болатын сөздерді алып шығу керек.
М: ата, ана, парыз, сен, қарыз
Сонымен сабақтың тақырыбын құрастыру.
3. Жұппен жұмыс
Әр топқа мәтіндер таратылады
1топ Ата - ананың бала алдында парызы
2 топ Баланың ата - ана алдында қарызы
3 топ Ата - ана, баланың қоғам алдында парызы
Оқып болған соң, топтар бір - бірінің тақырыптарын түсіндіреді.
Сергіту сәті
4. Проблемалық сұрақтар
1 топ
А) Дария Сәбитқызы 75 жаста
Қартайған шағында қолы дірілдеп, алдына қойған тамағын, шайын төгіп - шашып ішеді. Үйіндегі жандар оған көмек бере алмады.
Сендер не істер едіңдер?
Ә) Марат Мұратұлы - 11 жаста
Анасы – сатушы. Біреудің жалғыз баласы, ерке. Анасының күні бойы жұмыста екенін басынып, күнде компьютерден ойын ойнайды. Басқа нәрседе жұмысы жоқ.
Не істер едіңдер?
(ақыл - кеңес сұраймыз)
Б)......
Көз туралы видео роликті көрсету
5. Жаттығулармен жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар таратамын
Рефлексия
(стикер таратамын)
- Не білдім?
- Қай тапсырмаларда қиыншылықтар болды?
- Не ұнады?
Бағалау. (формативтік бағадан сумативтік бағасын шығару)
Үйге тапсырма:
Бүгінгі мәліметтерді пайдаланып, тақырыпқа байланысты эссе жазу
ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЛАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Өзбек хан зекіп
ХІХ ғасыр қазақтың аса көрнекті компазиторы Біржан сал Қожағұлұлы (1834 - 1897)
Қиянат жасамау жайлы
Сал серілердің өлеңдеріндегі қыз сипаты
БАЛАЛАР ДРАМАТУРГИЯСЫНЫҢ БАСПАЛДАҚТАРЫ
Мақал-мәтелдер құрамындағы сан есімдердің этнолингвистикалық сипаты
Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасының көркемдік қабаты
Біржан салдың лирикалық өлеңдері
Домбыра философиясы
Ги де Мопассан Жалғыздық
Байсерке
Еркектің бас киімі
Ерте заманда бір бай баласы мен хан баласы жолдас болады
Ертеде бір кедей болыпты, оның төрт баласы болыпты
Ертеде бір байдың Еснияз деген баласы болыпты
Ерке қыз өте ақылды, елгезек қыз
Қанжығалы Ніпенбет бидің баласы
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Патша баласын өлтіріп, бізге қайт