Жұмбақтар шешу арқылы санын табу

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: 10 көлеміндегі санға 4 - ті қосу және саннан 4 - ті азайту тәсілдерімен таныстыру. Қосылғыштардың біреуі 4 болып келген жағдайдағы санның құрамы жайлы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Жұмбақ, жаңылтпаш, мақал - мәтелдер айту арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімдерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, ынтымаққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын.
Сабақтың түрі: Ойын элементтері араласқан аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сандар, оқулық, әртүрлі дидактикалық
материалдар.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру. Жұмбақтар шешу:
Оқушылармен амандасу. Жұмбақтар шешу арқылы санын табу. Сол санға байланысты топқа бөлу. Қолдарына парақша беру. Парақшада сан жазылып тұрады, сол сан бойынша сан жазылған топқа отырады. Әр топ өздері отырған топтың саны туралы санамақ айтады.

ІІ. Өтілгенді пысықтау. Жаңылтпаштар айту:
Мұғалім айтқан жаңылтпашты қайталау арқылы өткенді қайталау.
1. 4 санын қосу және азайту 1 - ден 10 - ға дейін санау және кему ретімен атау.
0 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
0, 3, 6, 9, 10, 7, 4

Математикалық диктант. Қол тақтамен жұмыс.

ІІІ. Жаңа сабақ. Мақал - мәтелдермен жұмыс:
Сөздері түсіп қалған мақалды тауып, мағынасын талдайды. Көрнекілікті пайдаланып, 10 көлеміндегі санға 4 - ті қосу, азайтуды оқушыларды қатыстыра отырып, демонстрациялап көрсету.

ІV. Дәптермен жұмыс. Санамақтар жарыса оқылады.
1. Жақсы ұмытпай қайталаған оқушыларды шығарып қосылғыштарының бірі 4 болатын қосындыларды жазып өрнектің мәнін тапқызу.
1 + 4 = ---------- 3 + 4 = --------- 4 + 5 =
5 – 4 = ---------- 7 – 4 = --------- 10 – 4 =

2. Ауызша кестені толтыру.
□ 4 5 6
□ + 1 8 9 10

V. Сергіту сәті:
Қане, сапты түзейік
Тіземізді бүгейік.
Ыршып алға түсейік,
Ыршып артқа түсейік.
Көбелекше ұшамыз,
Отырамыз, тұрамыз.
Сергітуге мың алғыс!

3. Тапсырманы орындайық.
10 см
5 см
4. Есепті шығар.
Шарты:
Анарда 10 дәптер.
Асанда -?, 4 дәптер кем
Шешуі: 10 – 4 = 6
Жауабы: Асан 6 дәптер алды.

5. Логикалық тапсырма.
9 – 4 8 – 1
VІ. Парақшамен жұмыс. Ертегі кейіпкерлерін атап, қай ертегі екенін табу.
10 - 3=
6 - 4=
9+4=
8 - 4=
2+6=
3+4=
VІІ. Сабақты қорытындылау.
Әр топ жұмбақ, жаңылтпаш, мақал - мәтел, ертегі, санамақты қайталау арқылы жаңа сабақты қорытындылау.
VІІІ. Бағалау.
Әр топ ұпай саны есептеліп, сол оқушылары мадақталып, оқушылар білімін бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Ертегілер мен жұмбақтар арқылы ағылшын тілін меңгертуді дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Бастауыш сыныпта математикадан ұйымдастырылатын сыныптан тыс жұмыстар және оны өткізу әдістемесі
Шет тілі сабақтарында ертегілер оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Бастауыш сыныптарда математикадан жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар
Оқушылардың ойлау қабілетінің ерекшеліктері
Мектеп жасындағы балалардың ойлауын дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану әдістемесі
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Бастауыш сыныптарда математика пәнінде пайдаланылатын дидактикалық ойындар жүйесі
Математикадан логикалық есептер жинағы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары