Шаңғы жарысы
Ойын түрінде өткен сабақ
Сабақ - мұғалімнің ізденісінің нәтижесі.
Күнделікті сабақтағы бір сарындылық оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын жоғалтады. Сондықтан сабақты ыңғайына қарай түрлендіріп өткізсе, сабақтың мазмұнын аша түседі.
5 - сыныпта ондық бөлшектерді қосу, азайту күрделі тақырыптардың бірі болғандықтан, пысықтау сабағын ойын сабақ түрінде өткіздім.
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектердің тарауы бойынша білім дәрежесін анықтап, алған білімдерін тиянақтап, қорытындылау.
Дамытушылық: Ойлау қабілетін қарапайым ұғымдарын күрделіге қарай дамытуға бағыттау.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшаңдыққа, батыл шешімге келуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ойын – сабақ
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру бөлімі
2 Жалпы сыныппен жұмыс
Математикалық жаттығу ( ауызша есептер) Шаңғы жарысы, коньки жарысы, биатлон
3. Үйге тапсырма
4. Жалпы сыныппен жұмыс
Қысқы олимпиада
Әр бір спортымен мықты, күшті, сергек, батыл болуы керек. Бұл қасиеттерді дене шынықтыру арқылы қалыптастыруға болады.
І. Математикалық жаттығу.
Бастапқы қалып, аяқ иыққа тең. Дұрыс жауап - қолдарыңды алға созыңдар, қате болса қолдарыңды жоғары көтеріңдер.
0, 2 + 0, 4 = 0, 6
0, 3 + 0, 03 = 0, 06
0, 7 – 0, 05= 0, 03
1 – 0, 8 = 2
1 + 1, 07 = 2, 07
7, 8 - 7, 8 = 1
Қолдарыңызды белге қойыңдар.
Жауабы дұрыс болса – оңға бұрыласыңдар, қате болса – солға бұрыласыңдар.
4, 2 – 0, 2 = 4
3 + 1, 5 = 3, 5
10 – 2, 5 = 7, 5
14 + 3, 5 = 17, 5
4, 4 – 0, 4 = 3
5, 5 – 5, 5= 1
Жаттығу аяқталды, сіздер біршама серігіп қалдыңыздар, енді жарысымызды бастаймыз.
ІІ. Шаңғы жарысы.
Осы есепті шешіп сөзді оқыңдар
3, 7 + 1, 1 = ----------------2, 23 = н
7, 53 + 2, 46 =
2, 87 – 0, 64 = -------------4, 8 = к
68, 3 – 23, 3 =--------------0 = г
10 – 5, 2 = ------------------9, 99 = о
0 + 0, 57= ------------------45 = ь
7, 8 – 7, 8 = ----------------0, 2 = е
0, 033 + 0, 167 = ---------0, 57 = и
ІІІ. Коньки жарысы
Кім жылдам?
Осы белгілер бойынша жауабын табу керек.
5, 4 + 4 =?
? – 3 =?
? + 4, 5 =?
? – 6 =?
? + 0, 5 =?
IV. Биатлон
Бұл жарыстың жеңімпазы болу үшін көп ұпай жинау керек. Мына мысалдарды кімде – кім жылдам әрі тез орындаса сол оқушының биатлоннан жинаған ұпайы болады.
7 + 3, 54 = 10, 54
6, 05 + 18 = 24, 05
9, 34 – 2, 5 =6, 84
52, 4 + 9, 7 = 62, 1
4, 93 – 3, 006 = 1, 584
76, 54 + 29, 2 = 105, 74
326 – 0, 92 = 325, 08
V. Сабақтың қорытындысы: Міне балалар біздер ойын сабақ арқылы өз білімімізді ортаға салып бірнеше жаттығулар орындадық. Білімді мыңды жығар.... дегендей ойы озық, шапшаң оқушылар бар екенін көрсеттіңдер
VI. Бағалау
VII. Үйге тапсырма.
Шаңғы спортының дамуы
Тау Шаңғы Спорты - шаңғы спортының бір түрі
Шаңғы спортының даму тарихы
Қазақстандағы шаңғы спортының дамуы
28-ші Дүниежүзілік Қысқы Универсиада – 2017 қорытындысы.Алматы қаласы (биатлон)
Шаңғы спорты
Шаңғы спорты туралы
Қазақстан қысқы Олимпиада ойындарында
Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған
Шаңғы спортының қауіпсіздік ережесі
Тау шаңғысы спорты - Тау шаңғысы спорты арнайы жолдармен таудан төмен құлдилау
Сіздер көркем жазу жарысын көруге келіп отырсыздар
Топ басшылар жарысы
Жарысымыз допты мәреге жеткізу
Жыл құстары жарысып жаңа келді, Келуімен қуантып тамам елді
Бәйге жарысы
Шахмат жарысы
Теориялық тапсырмалар жарысы
Ұл және қыз балалар арасында кіші футбол жарысы өткізілді
Бүгінгі Жұлдызды эстафета атты командалық жарысымызға қош келдіңіздер