Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
Мақсаты:
Кез келген сабақтарда сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолданудың пайдасына тоқталу.
Оқу нәтижелері: мұғалімдерге оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру тәсілдері жөнінде мағлұмат беріп, бағыт сілтеу.
Түйінді идеялар: сабақтарда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытатын тапсырмалар беру.
Жаттығулар: семинар - тренинг түрінде
Әдіс - тәсілдер: әңгімелесу, ауызша әңгімелесу, кеңес беру, ойға шабуыл.
Тренинг барысы: топқа бөлу, бейне көріністер, постер құру.
А) Ұйымдастыру кезеңі;
( берілген акуланың суреттері бойынша топтарға бөлу)
Кіріспе: Зерделеу
(топтарға суретті тарату)
• Суретте көрген нәрсені қағазға жазыңыз (1 - 1, 5 мин)
• Жазған қағаздарыңызды сағат тілі бойынша алмастырыңыздар.
• Қанша сөз жазса, сонша жұлдызша тарату.
• Сіздер жазған жануарлардың ішінде қайсысы суда өмір сүреді?
• Теңіз, мұхит суларында өмір сүретін тағы қандай жануарларды білесіңдер?
Ой қозғау:
• Ғаламтор желісінен акуланың суретін табу (тапсырма беру)
• Әр топ өз акуласына ассоциация жинайды.(соны оқып шығу)
• Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Лев Толстойдың Акула әңгімесі.
Мәтінмен жұмыс:
(мәтіннің 1 3 соңғы бөлігі қиып тастау)
• Әр топ әңгімені өз қиялымен аяқтап оқып береді.
• Соңынан коуч түпнұсқаны оқиды.
Сергіту сәті:
(топ мүшелері бір - біріне қарап, дельфин - акула - кит қимыл қозғалысын келтіру)
Шарты: дельфин - қайырымды, бірін - бірі құшақтайды, акула - бір - біріне теріс қарайды, кит - шалқаю.
Таным:
(әр топ ғаламтор желісі арқылы акула туралы мәлімет тауып, презентация - 3 бет, жасап қорғау )
Сұрақтар қою:
• Акуланың неше түрі бар?
• Акула немен қоректенеді?
• Лев Толстойдың Акула әңгімесіндегі оқиға қай жерде болған?
• Шомылып жүрген екі ұл неге ашық теңізге шығып кетті?
• Өңі боп - боз болып кетті дегенді қалай түсінесіңдер?
• Қарт артиреллисттің өңі неге боп - боз болып кетті?
• Зеңбіректен оқ атқан соң артиреллист неге бетін қолымен бүркеп отыра кетті?
• Әңгіме сендерге несімен ұнады?
Бес жолды өлең: (1, 3 бал)
Зат есім: акула
Сын есім (2)
Етістік (3)
Сөз тіркесі
Синоним:
Рефлексия. Үш М және Ә әдісі. Әр мұғалім коучинг бойынша ең маңызды үш мәселені, бір әрекетті айтып, кері байланыс жүргізеді.
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі
Математиканы оқыту әдістемесі
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫ
Бастауыш сыныпта лексиканы сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту
Бастауыш сынып мұғалімі
Мектептегі химия сабақтарында жоғары деңгейдегі диалог ұйымдастыру мәселесі
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Шығыс Қазақстан облысының тілдерді дамыту
Аграрлық өндiрiстi дамыту