Жақсыны тек үйренем, Жамандықтан сақтанам
Әкем мен анама
Мейірімін сезінем
Әкем менен анамның.
Тек жақсыға үйірсек
Досжан атты баламын.
Үлгі тұтам сіздерді
Болашақты болжаймын.
Елдің даңқын асырам,
Ұрпақ ізін жалғаймын.
Күнделікте кіл "бестік",
Жақсы оқимын сабақты.
Қуантамын күн сайын
Ата-анамды ардақты.
Жақсыны тек үйренем,
Жамандықтан сақтанам.
"Досжаным" деп бұл менің
Әкем, анам мақтанар.
Болсам-дағы кішкентай,
Білем ақ пен қараны.
Өсіп келем күн сайын
Оқушы боп саналы.
Отаншылдық дәстүрдің қалыптасуы мен дамуы
Адамгершілік қасиеттерін сыныптан тыс жұмыстар арқылы қалыптастыру
15-16 ғ. жыраулар мен ақындар поэзиясындағы әлеуметтік ойлар
Оқыту барысында оқушыларының адамгершілік қасиеттерін сыныптан тыс жұмыстар арқылы қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбие
Ақын–жыраулар мен билердIң шешендIк сөз өнерIндегI тәлIмдIк ойлар
Білімдіден шыққан сөз
Қиянат жасамау ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі мәнін ашу
Отбасылық тәрбиенің адамгершілік негіздері
Қазақ әдебиеті-тұлғаның рухани дамуының бастауы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Австралияның тектоникасы
Капитализмнің үш жетекші орталығы
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері
ӘЙТЕКЕ БИ туралы
Ғимараттарды техникалық тексеруі