АКТ пайдалана алуы
Математика 1 сынып
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару
Жалпы мақсат: 1. 1. Бірінші заттың екінші заттан нешеуі артық, кем екенін табуға үйрету.
2. Ұқыптылыққа баулу.
3. Есептеу машығын арттыру, ой - өрісін дамыту.
АКТ - ны тиімді пайдалану
Сілтеме: Мұғалім Әдістемелік нұсқаулықта 113 бет115 бет.
1 - сыныпқа арналған математика оқулығы
Авторлары: А. Б. Акпаева, Л. А. Леведева, в. В. Буровова.
Оқу нәтижесі: Есептеу машығын арттыру, есептерді салыстыру, ой - өрісін дамыту. АКТ пайдалана алуы.
Негізгі идеялар: Есептеу түрлерін ажырата білу. Ойдан есептер құрастыру.
Сабақта қолданылатын материалдар: кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест пайдалану
Оқыту әдістері: Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог; АКТ,
Сын тұрғысынан ойлау. Ой шақыру, Ой толғау.
Оқытудың түрлері жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
Тапсырмалар: Өрнек құру, оқу, сандарды салыстыру, тест
Математикалық жарыс Өзін - өзі тексеру. т б
Мұғалімнің іс-әрекеті
1 дегенім - бесік,
Шықтың содан өсіп.
2 дегенім – елім,
Далам, тауым, көгім.
3 дегенім – үміт,
Үміт артар жігіт.
4 дегенім – төзім,
Төзе білем өзім.
5 дегенім – бақыт,
Бағалайтын уақыт.
6 дегенім – ақыл,
Тыңдағаның мақұл.
7 дегенім – жалау,
Жүректегі алау.
8 дегенім – сөзің,
Серт беретін кезің.
9 дегенім – тоқтау,
Елдің жоғын жоқтау.
10 дегенім – Отан,
Қорға соңы, ботам.
“КОМПЬЮТЕРЛІК САУАТТЫЛЫҚ” ДЕГЕН НЕ?
Дүниетану сабағында АКТ қамтудың тиімділігі
Информатика сабақтарында АКТ қолдану мүмкіндіктері
Математика сабағында көрнекі және АКТ құралдары қолдану
АҚПАРАТТЫҚ – КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ (АКТ) ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ
Математиканы оқытуда АКТ қолдану
Оқыту процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда АКТ қолдану
Бастауыш сыныптарында оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты шетел тілін оқытудың мәселелері
Сабақтың әртүрлі кезеңдеріндегі ақпараттық технологиялар
БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА АКТ-НЫ ҚОЛДАНУ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі