Мектеп жасына дейінгі жалпы тіл кемістігі бар балалардың ойлау қабілетін ойын арқылы дамытуҰлы педагог Сухомлинский
Мектеп жасына дейінгі жалпы тіл кемістігі бар балалардың ойлау қабілетін ойын арқылы дамыту
Ұлы педагог Сухомлинский: "Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз ойсыз толық мәнінде ақыл - ой тәрбиесі болмайды" деп санайды. Демек мектеп жасына дейінгі балалардың оқуға, білімге деген ынтасын мүмкіндіктерін толық пайдаланып, оларды оқу үрдісінде үздіксіз дамыту сабақта алған білімдерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру үшін ойын түрлерін қолданудың орны ерекше. Тиімді қолданған ойын түрлері ұстаздың түсіндірген материалын баланың зор ынтамен тыңдап, берік меңгеруіне көмектеседі.
Ойын – қабілеті шектелген балалар үшін оқу да, еңбек те. Қандай ойын болмасын баланы бір нәрсеге үйретеді. Ойын – айналадағы дүниетанымын, ауыз екі сөйлеу тілін, сөйлеу мәдениетін, ой - өрісін, тіл дамуын жетілдіреді. Оқу деңгейі төмен балалардың өздері де ойынға қатысып, сабаққа деген қызығушылығын арттыра түседі. Ойын баланың психикасына әсер етіп, сапалы өзгерістер туғызады. Ойын түрінде ұйымдастырылған сабақ біздің балаларға жеңіл, әрі тартымды, әрі түсінікті болады. Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. Сонымен бірге ойын ұстазбен баланың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысы. Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі әрекеті ойын, сондықтан оқу – тәрбие үрдісінің негізін ойын түрінде ұйымдастыру қажет.
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалармен сөздік жұмысын жүргізу
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту
Психикалық дамуында тежелуі бар балалар
Мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін ойындар арқылы қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту әдістемесі
Ересектер тобындағы балалардың айналамен танысу сабағында көрнекілік арқылы тілін дамытуды ғылыми-педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері пәнінің дәрістік материалдары
Ойын арқылы мектепке дейінгі балалардың танымдық белсенділігін арттыру
Қазақ тілі пәнінде дидактикалық ойындарды қолданудың әдістемесі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Баланың мектепке келу мәселесі
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК