Бала Абай оқып, түсіндіру
Тақырыбы: Мұхтар Әуезов. Бала Абай
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға Абайдың балалық шағынан мағлұмат беру.
2. Дамытушылық: Тілін, сөздік қорларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Зеректікке, білімді, ғылымды сүюге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, ассоциация, топтастыру, түртіп алу, түсіндіру, әңгімелеу.
Түрі: жаңа сабақ.
Көрнекілік: ауыл көріністерін бейнелейтін сюжетті суреттер, ребус, пікірлер ағашы, М. Әуезовтің, А. Құнанбаевтың суреттері.
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылығын ояту
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
2. Психологиялық дайындық
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.
3. Үй тапсырмасын сұрау: Алғашқы қоңырау. Тізбектей оқыту
4. Білімдерін тексеру: Қазақ даласына алғаш қоңырау соққан, мектеп ашқан кім? Ы.Алтынсариннің қандай өлеңдерін білесіңдер?
5."Сөзжұмбақ шешіп көр"
1. Оқығанды көңілге..... тоқылық.
2. Кел,......., оқылық.
3......., балалар.
4. Шамнан........ жағылыр.
5...... көйлек үстіңде.
6. Қартайғанда мал......
ІІ. Мағынаны тану.
1. Ребусты шешу. Абай .
2."Ой шақыру" стратегиясы
ә) Абай ата туралы білетіндерін Пікірлер ағашына жазу.
б) Абай ата туралы роман жазған жазушы кім?
"Топтастыру" стратегиясы
- Кіріспе әңгіме жүргізу. Автор жайлы мағлұмат.
М. Әуезов туралы түсіндіру.
Мұхтар Әуезов
↓
жазушы
Семей облысында туған.
Абай жолы романын жазған.
Ғалым
Академик, профессор
в) Абай атамыз жайлы түсіндіру.
Абай (Ибраһим) Құнанбаев Құнанбайұлы (1845 - 1904) — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.
Абай Шығыс пен Батыс мәдениеті мен өркениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған. Қара сөздері - тақырып ауқымдылығымен, дүниетанымдық тереңдігімен, саяси - әлеуметтік салмақтылығымен құнды.
г) Бала Абай оқып, түсіндіру.
д) Мәтінді іштей оқыту, тізбектей оқыту.
"Түртіп алу" стратегиясы
..........
"Еркін жазу" стратегиясы
- Абайдың әжесі, шешесі кім?
- Қонақтар кімдер?
- Олар нені жырлады?
- Бала Абай нені жақсы көреді екен?
ж) Суретпен жұмыс.
- Суретте кімдер бейнеленген?
- Олар отырған үйді сипаттап айтып беріңдер.
- Мәтінге сүйеніп, әжесі мен Абай арасында болған оқиғаны әңгімеле.
ІІІ. Ой толғаныс
1. Сұрақ - жауап:
Абай ата туралы білгендеріне сүйеніп Пікірлер ағашын толықтыру.
Абай туралы қосымша деректер.
Абай атамыздың қандай өлеңдерін білесіңдер?
VІІІ. Қорытынды:
1. Үйге тапсырма: М. Әуезовтің Бала Абай шығармасын оқу, мазмұндау.
2. Бағалау.
Бастауыш сынып оқушыларын Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеяларының негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ҚҰЛЫҚ ТӘРБИЕСІН БЕРУДЕ АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АЛАТЫН РОЛІ
Абай еңбектерінің негізінде ана тілі оқу сабағында оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыру
Мұхтар Әуезов шығармаларының ерекшелігі мен орта мектепте оқытылу мәселелері
Ана тілі сабақтарында Абай шығармаларын оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу құралы ретінде пайдаланудың әдіс-тәсілдері
Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеуде Абай шығармаларының маңызы
АЙГҮЛ КЕМЕЛБАЕВА ӘДЕБИЕТТАНУШЫ
Бастауыш мектептегі ана тілі
Мұхтар Әуезов шығармаларын интерактивті әдістер арқылы оқыту әдістемесі
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
ТОЛЫБАЙҰЛЫ ОЛЖАБАЙ
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері