Отбасылық тәрбиенің озық үлгілерін насихаттау
Тақырыбы: Ата - ана жиналысы
Мақсаты:
1. Отбасылық тәрбиенің озық үлгілерін насихаттау.
2. Ата - аналардың мектеппен тұрақты қарым - қатынасын, белсенді педагогикалық ұстанымдарын қалыптастыру.
3. Үлкенді сыйлауға, ілтипатты болуға ата ана алдындағы парызын түсінуге тәрбиелеу.
Кіріспе сөз.
Ой санасы дамыған, адамгершілік және дене тұрғысынан салауатты, мәдениетті тұлғаны жан - жақты қалыптастыруды көздеген тәрбиенің мәселелері мектепті де, ата - ананы да әрқашан толғандырып келеді. Тәрбие жұмысының табысты болуының басты кепілі мектеп пен ата - аналар арасындағы ынтымақтастық қарым - қатынаста. Өйткені адамзат бесігін тербеткен баланың бас ұстазы ата - ана. Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. - деп елбасы айтқандай, бала әкеден ақыл, анадан мейір алып өседі. Қай ата - ана болмасын баласының тәрбиелі, білімді, мәдениетті,... болуын қалайды. Ал адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Сол себепті бүгінгі жиналысты ата - ана туралы ұлағатты сөздерден бастауға рұқсат етіңіздер.
Оқушылар сөйлейді:
Ата - ананы ұмытқан жас – опасыздың опасызы, рақымсыздың рақымсызы.(Ғ. Мұстафин)
Ата - ана қадірін білмеген – халық қадірін білмес (Ғ. Мұстафин)
Ата - бабасын сыйламау – азғындықтың белгісі. (Ғ. Мұстафин)
Баланың жақсысы - әке мен шешенің ары, ата - ананың абыройы; жаманы - қайғысы, азап - соры.( В. А. Сухомлинский)
Балаға берілетін бірінші тәрбие ата - анасын, туған - туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады. Себебі ата - анасын сыйламаған бала жолдасына да, қоғамға да пайда келтіре алмайды.(Ы. Алтынсарин.)
Адамның қалыптасуы бала кезден басталады. Жақсылық та адам бойына нақ сол бала кезде егіледі. Ол жылдар өте келе, өніп шығады. Жақсылық ұрығының өніп шыққаны немесе оны жамандықтың арамшөптері басып кеткені сонда ғана белгілі болады. (С. В. Михалков)
Ана жүрегін сезе біл, оның жанарындағы шапағатпен тыныштықты, бақыт пен қуанышты, алаңдаушылық пен мазасыздықты, абыржу мен ренішті көре біл. Егер сен бала кезіңнен анаңның көзінен оның жан дүниесін көре білуді үйренбесең, адамгершілік жағынан өмір бойы тәрбиесіз болып қаласың.(В. А. Сухомлинский)
Кімде – кімнің үйінде қартайып отырған әке шешесі немесе атасы мен әжесі секілді қымбатты қонағы болса, ол - үйіне олардан артық құдайдың құрметті өкілі деп ойламасын, егер үйдің иесі оларға дұрыс қарап, қамқорлық жасаса, ата - анасы оның отбасының құты болып табылады.( Платон)
Тәртіп көрген адам бала күнінде,
Өнерімен қуандырар түбінде.( Ж. Баласағұн)
Жақсы тәртіп әдетке айналса – ырыс,
Жаман тәртіп әдетке айналса – қырсық.( Ғ. Мұстафин)
Тәртіптің ең тамаша мектебі – отбасы. (С. Смайлс)
Рақмет, балалар, ата аналар алдындағы әдептіліктерің бармақтай кездеріңнен бойларыңа дарыған қасиеттерің болып қала берсін.
ІІ. Бүгінгі қоғам алдындағы мақсат – өмірдің барлық саласында белсенді шығармашылық іс әрекетке қабілетті, еркін тұлға тәрбиелеу. Ол үшін бала тәрбиесімен айналысатын отбасы, балабақша, мектеп, қоғам және жұртшылықтың тәрбие ісі кіріктіріліп жүзеге асуы тиіс. Өйткені, отбасына мектеп тарапынан білікті көмек қажет. Педагогтар мен ата аналардың өзара әрекетінің арқасында ғана оқушы тұлғасын дамыту мәселелерін табысты шешуге болады. Осы мақсатта мектебіміздің қазақ тілі маманы Садықова Ә. С.- қызының Мектеп, оқушы, ата - ана тақырыбындағы ой пікірін тыңдасаңыздар.
Ш. Башиков атындағы негізгі мектеп КММ
8 - сыныптың сынып жетекшісі: Үсенова Айым Үсенқызы
Тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары
Бастауыш мектеп оқушыларының адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруда отбасының алатын орны
Отбасы жас ұрпақты әлеуметтендіру институты ретінде
Ұрпақ тәрбиесі - қоғамның болашақ мұрагерлерін тәрбиелеу ісі
Халықтық педагогика - өскелең ұрпаққа ұлттық мұраларды меңгерту құралы
Қазақ салт - дәстүрлерінің тәрбиелік мәнін ашу
Оқушы тұлғасын дамытудағы сыныптан тыс жұмыстар жүргізу
Оқушыларға патриоттық тәрбие беру
Бастауыш сыныптарда қолданылатын тәрбие технологиялары
Ақын жазушылар шығармашылығындағы рухани адамгершілік
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Ұлттық тәлім – тәрбиенің басты, бағыттарына шолу жасау
Тәрбиенің негізгі міндеттері
Ұлттың тілі - ұлттық тәрбиенің басты құралы
Отбасы - тәрбиенің алтын діңгегі
Ата мен әже қазақы тәрбиенің бастау бұлағы
Отбасылық тұрмыстық қатынастар саласындағы құқық бұзушылықты төмендету жөнінде тиімді шаралар қабылдау
Тәрбиенің құралдары
Тәрбиенің заңдылықтарына жататындар