Мемлекет сөзін септеу

4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан – менің Отаным

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға Қазақстан Республикасы туралы мағлұмат беру, шығыс септігі туралы түсіндіру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу дағдыларын, ойлау қабілеттер дамыту, сөздік қорларын байыту, ой - өрістерін арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың отансүйгіштік сезімдерін арттыру, өз туған жерін, елін құрметтеуге баулу.

Сабақтың типі:Дәстүрлі сабақ
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: Әңгімелеу, қайталау, түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Сабақтың тақырыбын ашатын презентация, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі:
- cәлемдесу;
- сұрақ – жауап ұйымдастыру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ:
1. Қазақстан Республикасына байланысты суреттерді көрсетіп (интерактивті тақтада), әңгімелесу.

2. Жаңа сөздермен жұмыс:
тәуелсіз – независимый
тұрамыз – живем
бас қала – главный город
мемлекеттік – государственный
қонақжай – гостеприимный
Сөздерді дауыстап, жеке - жеке оқыту;
Сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құру.
Мысалы: Қазақстан, тұрамыз, Тәуелсіз ел, Біз тұрамыз, мемлекет

Біз Қазақстанда тұрамыз.
Біз тәуелсіз Қазақстанда тұрамыз.

3. Мәтінмен жұмыс: Қазақстан – менің Отаным.
Біз Қазақстанда тұрамыз. Қазақстан – біздің Отанымыз. Ол – тәуелсіз мемлекет.
Қазақстан Республикасының Президенті – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. Республикамыздың бас қаласы – Астана.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі – қазақ тілі. Қазақстан – өзінің салт - дәстүрі, мемлекеттік рәміздері бар ел. Қазақ халқы – қонақжай халық.
Мәтінді мұғалім оқиды;
1 - 2 оқушыға оқыту;
1 сөйлемнен оқып, аудару;
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру;
4. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру:
1) Мәтіннен септік жалғаулары бар сөздерді тауып, оқыту. Қай септіктің жалғауы екенін айту.
2) Шығыс септігі туралы түсіндіру

ШЫҒЫС СЕПТІК
Сұрақтары: Жалғаулары:

Кімнен? - нан, - нен;
Неден? - дан, - ден;
Қайдан? - тан, - тен.

3) Келесі сөздерге шығыс септігінің жалғауларын жалғап жазғызу:
Қазақстан, Астана, халық, Отан, мемлекет, қала.
5. Кім көп сөз ойлап жазады? ойынын ойнау.
Қазақстандықтардың сөзінде қандай сөздер жасырынған? Кім екі минутта көп сөз ойлап жазады?
(Сөздерін оқытып, жеңімпазды атау)

ІV. Сабақты қорыту:
Мәтінге сүйеніп тірек - сызба құру
Қазақстан

Тәуелсіз мемлекет
Біздің Отанымыз
Туған жеріміз
Бас қаласы – Астана

V. Үй тапсырмасы:
- жаңа сөздерді жаттау;
- тірек сызбаны жаттау;
- Мемлекет сөзін септеу;
- Шығыс септігін қайталау.
VІ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Аффикстердің түрлері, жүйесі
Септіктер Септіктердің жалғаулары
Фармацевтика терминдерінің латын тіліндегі дәріптелуі
Тілдік жоғары оқу орнындағы қазақ тілді студенттерге ағылшын тілінде сөйлемдердің дауыс ырғағын оқыту әдістемесінің негіздері
Есімдіктер
Көне түркі тіліндегі есім сөздер
Септік жалғауымен көнеленген үстеулердің тарихи даму жолы
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Мемлекеттік бюджеттің экономикалық мәні мен рөлі